Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geheugenkaart Kodak

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geheugenkaart Kodak

    Ik denk dat ik een Kodak (cx 4230) ga aanschaffen. Op de site waar ik deze denk ik ga kopen kan je er direct geheugenkaartjes bijkopen. Nu kosten die voor 64 mb 82 euro. Lijkt me vrij veel. Kan je verschillende soorten geheugen gebruiken in een Kodak?
    Waar kan je dit het best kopen? Zijn sommige kaarten trager als andere?
    Ik begin een beetje te kennen over digi's zelf, maar zoals jullie kunnen lezen: die geheugenkaartjes, daar snap ik niets van .

  • #2
    ga hier eens kijken of je uw gerief vind http://www.memorycard.org/nederlands/begin.htm
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

    Comment


    • #3
      Of hier natuurlijk: http://www.powerinnumbers.com.au/default.asp?mode=products§ion=ridata_cf € 39,75 voor een 64 Mb (overigens zul je merken dat je al gauw een grotere wilt, als je de smaak eenmaal te pakken hebt).
      Hannie

      Comment


      • #4
        Alle geheugenkaartjes van hetzelfde type moeten in de daarvoor betsmde camera's kunnen gebruikt worden. Bekijk het als een floppy die in elke floppy drive moet werken en inderdaad 82€ voor 64mb is wat aan de dure kant.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Ik heb blijkbaar dus net een toestelletje uitgezocht waar geen CompactFlash kaart in past. Het moet een MultiMediaCard of Secure Digital zijn, en die zijn spijtig genoeg ietsie duurder. 60 à 70 euro voor 64 mb. Ik had liever ook 128 mb gehad, maar dat is iets te duur voor mijn budget.
          Wat is eigenlijk nog het verschil tussen MultiMediaCard en Secure Digital? Zit er ook een verschil in snelheid in? En wat is snelheid dan, hoe snel hij de foto's opslaat?

          Comment


          • #6
            SD is de beveiligde versie van MMC (heb ik mij laten wijsmaken), de snelheid is afhankelijk van het merk, meestal zijn de duurdere iets sneller.

            SD is ook iets duurder dan MMC, op een kaartje van 64MB schilt dat ongeveer €10 denk ik.
            Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

            Comment


            • #7
              Heb zonet op www.mediamarkt.de een superaanbieding gezien. CF kaart 256Mb voor 99 EUR!!!

              Gr.
              Arne
              http://www.arnesmeets.tk

              Comment


              • #8
                Originally posted by asmeets
                Heb zonet op www.mediamarkt.de een superaanbieding gezien. CF kaart 256Mb voor 99 EUR!!!

                Gr.
                Arne
                Die kun je niet in deze Kodak gebruiken


                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Tine
                  Ik denk dat ik een Kodak (cx 4230) ga aanschaffen. Op de site waar ik deze denk ik ga kopen kan je er direct geheugenkaartjes bijkopen. Nu kosten die voor 64 mb 82 euro. Lijkt me vrij veel. Kan je verschillende soorten geheugen gebruiken in een Kodak?
                  Waar kan je dit het best kopen? Zijn sommige kaarten trager als andere?
                  Ik begin een beetje te kennen over digi's zelf, maar zoals jullie kunnen lezen: die geheugenkaartjes, daar snap ik niets van .
                  SD 128 mb koop je al voor 99 euro
                  John

                  Comment

                  Working...
                  X