Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FUJI S602

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • FUJI S602

    Waar kan ik de FUJI S602 kopen aan een zeer interessante prijs?

    topvision in luxemburg of digital-shopping...

    maar zijn er in belgië ook winkels die relatief interessante prijs bieden?

    groeten,

  • #2
    Hangt er natuurlijk vanaf wat jij een interessante prijs vindt?

    Comment


    • #3
      Originally posted by freddyfingers
      Waar kan ik de FUJI S602 kopen aan een zeer interessante prijs?

      topvision in luxemburg of digital-shopping...

      maar zijn er in belgië ook winkels die relatief interessante prijs bieden?

      groeten,
      Kijk eens op privewatch, daar staat een lijst met adressen die de camera aan zeer interessante prijzen hebben.
      http://pricewatch.letsgodigital.nl/index.php?cat=1&brand=6&type=353
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        ik heb gekocht bij http://www.webvoordelig.nl goedkoop en levering binnen 3 dagen ofzo.

        Reken voor belgie daar meestal zo'n 200 euro bij.
        Fuji S602z

        Comment


        • #5
          Of koop ene als ik bij topvison maar je krijgt er wel ene zonder garantie hoor omdat hij uit een niet EEG land komt
          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

          Comment


          • #6
            En in belgie is de goedkoopste deze http://www.memorycard.org/nederlands/begin.htm kijk maar eens
            Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

            Comment


            • #7
              thx

              heb intussen besteld bij digital-shopping.fr

              ze hebben ze op voorraad en voor kerstmis wordt hij geleverd!

              incl. 128 mb
              + 4 x 1700 miA en 4 x 2000 mi A batterijen
              voor prijs van +/- 918 € incl. express transport...(FEDEX)

              Zeg, weet iemand wat er gebeurt als we niet thuis bij de levering?

              Wordt het pakket bij de post achter gelaten of zo? Of gaat het naar een centraal depot in brussel?

              groeten

              Comment


              • #8
                Originally posted by freddyfingers
                Zeg, weet iemand wat er gebeurt als we niet thuis bij de levering?
                Wordt het pakket bij de post achter gelaten of zo? Of gaat het naar een centraal depot in brussel?
                Van Fedex weet ik het niet, maar bij DHL gaat het dan terug naar het depot in Brussel, je kan het dan daar ter plaatse gaan afhalen of naar een Shell tankstation in de buurt laten doorsturen...
                Gelukkig hebben ze geen enkele band met de post!

                Comment


                • #9
                  Ik heb de mijne nu al een dikke week en nu valt mijne frank dat er geen garantiekaard bijzat. Ik had die besteld bij fotoking.de, zou dat normaal zijn, of moet ik die mannen eens een mailke sturen ??
                  Canon 450D

                  Comment


                  • #10
                    ik zou maar een mailke sturen want het kan zijn dat jij ook ene hebt van zwitserland zoals ik dus buiten de EEG geen garantie in belgie ik hoop van niet want van topvision weet dat hij echt aan het foefelen is met een btw freude carrousel bij topvision ben ik bezig een gat te boren in zijn fundering om er een staaf explosieven in te steken
                    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                    Comment


                    • #11
                      LOL goed gezegd

                      kzal seffens ies een mailke sturen
                      Canon 450D

                      Comment


                      • #12
                        Heb mijn 602 bij www.mediacheckpoint.de gekocht. Staat daar nu aan 756 Euro. Ik weet dat andere BD-ers hun 602 daar ook kochten. (Misschien even een search doen op "mediacheckpoint" en je weet meteen alles wat je wil weten.

                        Groeten
                        Iglo
                        You cannot create experience. You must undergo it.

                        Comment


                        • #13
                          efkes off-topic...!

                          Zeg Bertoneboy,

                          Kunde gij die rampzaligen banner ni weghalen man, mijn plafond begint er al bruin van uit te slaan, ik krijg er namelijk het vliegend schijt van

                          Comment


                          • #14
                            yep, ik dacht ook dat het tegen de forumregels was .. ?

                            freddy; ik denk dat de beste mogelijkheden al genoemd zijn. misschien fotoking.de nog ?


                            ToM.___ //Fuji s602.
                            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                            It goes to 11 you know? 1 louder.

                            Comment


                            • #15
                              Heb de mijne bij Riff Computer gehaald : www.riff.de (= in Mönchengladbach)

                              Comment

                              Working...
                              X