Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 29

Standaard Fuji nieuwe spiegelreflex

Iemand die al iets hoorde over een nieuwe fuji prof spiegelreflex ? Ik kan er niks over vinden maar naar horen zeggen zou er iets op komst zijn...
    Mijn fotosite ??? [ www.lievenlens.be ]

Standaard Re: Fuji nieuwe spiegelreflex

Zouden ze zich niet richten op de x-pro1?

Ah, dat zou interessant zijn, ben ook een Fuji adept, onlangs nog de Fujifilm X-S1 aangeschaft . . . maar ik betwijfel dat Fuji nog DSLR toestellen gaat produceren . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

kan er nergens iets over vinden...
    Mijn fotosite ??? [ www.lievenlens.be ]

wie zou er den dag van vandaag nog beginnen met DSLR te maken, zou al te gek zijn !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
    wie zou er den dag van vandaag nog beginnen met DSLR te maken, zou al te gek zijn !
    Wie neemt nog de antwoorden van Puerte serieus, zou al te gek zijn!
    Camera images are like women - to cure a flat one, give it some curves
    RAW images are like men - They have no idea how to dress themselves; you have to do it for them

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sultana

Wie neemt nog de antwoorden van Puerte serieus, zou al te gek zijn!
    Ik alleszins niet meer, misschien krijgt hij over 50 jaar wel gelijk :P
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Neen, gewoon te laat. De kaarten zijn allang geschud.

de kaarten zijn al geschud? zever!
    als je 5 jaar geleden had gezegd dat sony een grote speler zou worden bij de dslr's of andere camera's, dan had iedereen eens goed gelachen denk ik ...

en fuji heeft al een aantal briljante dslr's gemaakt!

Never say never, maar voor de hand ligt het echt niet. Het is voor Fuji veel interessanter om een alternatief systeem te verkopen met merkeigen lenzen enz.
    Bovendien neemt het marktaandeel van spiegelloze systeemcamera's snel toe.
    Nikon + glas en licht
    Fotoseries

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matty Bekijk bericht
    als je 5 jaar geleden had gezegd dat sony een grote speler zou worden bij de dslr's of andere camera's, dan had iedereen eens goed gelachen denk ik ...
    tell me

in het segment van digitale toestellen stijgt het marktaandeel van toestellen zonder flapperende spiegel aanzienlijk. Zou geen goede strategie zijn in iets te gaan investeren dat over zijn hoogtepunt is en waarvoor betere alternatieven bestaan.

Ik dacht dat fuji aardig failliet was dat ik pas op de radio hoorde? Dit kwam omdat de filmrollen bijna niet verkocht worden. Of is dit AFGA?
    Groeten Remco.

tell me

in het segment van digitale toestellen stijgt het marktaandeel van toestellen zonder flapperende spiegel aanzienlijk. Zou geen goede strategie zijn in iets te gaan investeren dat over zijn hoogtepunt is en waarvoor betere alternatieven bestaan.
    Welk tegenargument ga je weer uitvinden van zodra Canon en Nikon hun technisch perfecte spiegelloze toestellen op de markt brengen? Je Canon + Nikon haat is immers de rode draad door je hele discours hier op BD

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
    Welk tegenargument ga je weer uitvinden van zodra Canon en Nikon hun technisch perfecte spiegelloze toestellen op de markt brengen? Je Canon + Nikon haat is immers de rode draad door je hele discours hier op BD
    Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen

Dat er mensen zijn die hem nog geloven ....
    2 body's en wat lenzen ..

older and wiser ... my arse

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remco_RC Bekijk bericht
    Ik dacht dat fuji aardig failliet was dat ik pas op de radio hoorde? Dit kwam omdat de filmrollen bijna niet verkocht worden. Of is dit AFGA?
    da's kodak. fujifilm boert goed.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remco_RC Bekijk bericht
    ....... Dit kwam omdat de filmrollen bijna niet verkocht worden. Of is dit AFGA?
    failliet sinds 2005.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3

Heb er niets over gehoord...maar als hij weer een Nikon mount heeft...is hij meer dan welkom
    Mijn objectieven zijn all round...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
    Heb er niets over gehoord...maar als hij weer een Nikon mount heeft...is hij meer dan welkom
    Het kan voor Fujifilm toch nooit aantrekkelijk zijn om een Nikon body te gaan maken waar de gebruiker ALLES verder van Nikon bij koop?
    Ik bedoel, van mij mag het, maar wat kun je nou beter verwachten van Fuji dan wat Nikon zelf al maakt?
    Nikon + glas en licht
    Fotoseries

Een camera in de trend van de oudere S5...maar dan tegen de huidige markt...ofwel een kleurweergave en dynamisch bereik die zijn weerga niet kent. Liefst een Foveon type sensor...(a la oude honinggraat systeem, maar dan geavanceerder)...

Kan nog steeds "verliefd" worden op de kleurtjes van een S5...en denk nog wel eens met weemoed terug aan de scherpte en kleurweergave van mijn Sigma SD14...

Als Fuji ook nog eens eigen objectieven gaat maken zullen ze een compleet nieuwe markt aan moeten boren, met Nikon objectieven, zoals in het verleden, hebben ze al een grote afzetmarkt. Al zal het een niche product blijven natuurlijk.
    Mijn objectieven zijn all round...

De S5 heb ik niet zo lang gehad, de S3 wel, zeer mooie platen mee gemaakt.
    Geldt trouwens ook voor de Kodak SLR/n. ik heb er zo eentje weer bij gekocht uit nostalgie.
    Nikon + glas en licht
    Fotoseries

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    failliet sinds 2005.
    grt,bouk.
    Je verwart Agfa met AgfaPhoto.
    AgfaPhoto bestaat inderdaad niet meer als zelfstandig merk. Je vindt soms wel nog camera's, fotokaders,... met die merknaam, maar dat zijn gewoon producten waarvoor de naam gelicensieerd is.
    Agfa zelf is tegenwoordig vooral aktief in de professionele grafische en medische markten.

Ontopic: Ik geloof ook niet dat Fujifilm nog aan een spiegelreflex zou werken. Best spijtig want ik ben nog altijd gelukkig met mijn S5pro.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

tell me

Ja, van 0,000001% naar 0,01%... waanzinnige groei!
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Zou geen goede strategie zijn in iets te gaan investeren dat over zijn hoogtepunt is en waarvoor betere alternatieven bestaan.
    en wanneer stond de reflextechnologie dan op zijn hoogtepunt, O Grote Wijze?
    The Knight That Says Ni...kon

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
    Als Fuji ook nog eens eigen objectieven gaat maken zullen ze een compleet nieuwe markt aan moeten boren, met Nikon objectieven, zoals in het verleden, hebben ze al een grote afzetmarkt. Al zal het een niche product blijven natuurlijk.
    Het zou niet de eerste keer zijn dat Fujifilm nichepaden bewandelt (GX680, GF 670W) en trouwens van lenzen maken kennen ze wel iets: Fujinon is 100% eigendom van Fujifilm en ze maken onderandere de huidige lenzen van HASSELBLAD, en die werken niet met brol.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
    en wanneer stond de reflextechnologie dan op zijn hoogtepunt, O Grote Wijze?
    Logisch als iemand getrouwd is met Sony dat hij dat overal tot vervelens toe blijft herhalen. 't Is niet omdat Sony zijn DSRL markt (niettegenstaande al de know how van Minolta en de hoeveelheid reclame die ze er tegenaan hebben gegooid) in de prak reed dat er geen reden van bestaan voor een DSRL is.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten