Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototoestel voor kinderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fototoestel voor kinderen

    Mijn zoon doet zijn stage in een kinderwerking.
    Ze zoeken een fototoestel te kopen dat goed is, maar ook kindvriendelijk is. Zoals met alle bewegingen mag het niet teveel kosten. Ik heb hen aangeraden om het in de koopjeshoek te zetten, maar de vraag is, welk toestel is bruikbaar voor deze kinderen?
    Ik dacht aan een G2-G3, maar denk niet dat dat zo goed bestand is tegen kinderhandjes.
    En aangezien de Sint dit nog in zijn zak wilt steken hebben ze niet zoveel tijd om te beslissen.
    Als er sponsors zich geroepen voelen, laat maar weten, ze zullen wel reklame maken voor jullie
    Je kan hun site hier bezoeken : http://www.fabota.be

  • #2
    A-wat is een kinderwerking?
    B-Een 2e hands powershot A40 o.i. lijkt me geschikt, valt niet gauw uit de handen (is bij mij 2 keer keihard op de vloer gestuiterd zonder gevolgen), autostand werkt goed....

    Comment


    • #3
      hey
      -een kinderwerking zoals fabota houdt zich bezig met kinderen van de buurt zorgen voor buitenschoolse opvang, huiswerkbegeleiding, speelplein, woensdagnamidag-activiteiten enzoverder

      Wat ik dan wou vragen ivm met de kostprijs voor zo een toestel omdat we niet bepaald een groot budjet hebben maar toch wel een degelijk toestel willen

      dank bij voorbaat
      Mario
      zoon van act

      Comment

      Working...
      X