Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flits vraagje

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • flits vraagje

    Hallo,
    Ik heb een digitale camera van HP een Photosmart C500 maar de flits vind ik te licht ik heb al verschillende instellingen geprobeerd maar de foto's met flits blijven donker zeker als ik de zoom gebruik. Ik heb nu gehoord dat je aparte flitsers kunt kopen voor op een digitale camera maar hoe dat juist noemt weet ik niet. Zou dat een oplossing zijn voor mijn probleem zoja kunnen jullie me daar wat uitleg van geven of hebben jullie andere oplossingen voor mijn probleem van instellingen ofzo die ik kan uittesten.

    Alvast bedankt voor de hulp

  • #2
    Originally posted by smurfke
    Hallo,
    Ik heb een digitale camera van HP een Photosmart C500 maar de flits vind ik te licht ik heb al verschillende instellingen geprobeerd maar de foto's met flits blijven donker zeker als ik de zoom gebruik. Ik heb nu gehoord dat je aparte flitsers kunt kopen voor op een digitale camera maar hoe dat juist noemt weet ik niet. Zou dat een oplossing zijn voor mijn probleem zoja kunnen jullie me daar wat uitleg van geven of hebben jullie andere oplossingen voor mijn probleem van instellingen ofzo die ik kan uittesten.

    Alvast bedankt voor de hulp

    Ik weet niet of je dit bedoeld, maar over het algemeen zou ik zeggen een "slave" te proberen. Je eigen flits geeft licht, de slave ziet dat en flitst ook. Valt wel wat bij te regelen. Lijkt mij echter wel nogal duur om eens even te proberen.
    HTH
    ---
    darix
    afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
    D70s

    Comment


    • #3
      Hallo

      kan je mij zeggen of er site's bestaan ivb met die flitsen voor wat uitleg en prijzen.
      Alvast bedankt

      Groetjes

      Comment

      Working...
      X