Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flits canon 420EX

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • flits canon 420EX

    Vandaag de flits ontvangen direct geprobeert op mijn G3. Wow, wat een verschil en veel scherper. Nooit gedacht dat het zo'n verschil zou geven. Voor diegene die nog twijfelen DOEN. Machtig.

  • #2
    Tarzan,

    Kan je bij gelegenheid eens twee foto's posten zodat ik het verschil kan zien tussen normale G3 flits en de 420EX. Ik ben namelijk sterk aan het denken om een externe flitser te kopen.

    Groetjes,
    Rudy
    Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

    Comment


    • #3
      @rud hierbij een voorbeeld rap een mijn bureau genomen.



      En geen last meer van rode rode ogen.

      Comment


      • #4
        Waar heb je hem gekocht? En vooral hoeveel heb je betaald? Ik ben ook wel geïnteresseerd in deze flits ...

        :: http://www.dpix.be ::

        Comment


        • #5
          Hier heb ik hem gekocht : www.topfoto-online.de/index.php?artnum=CAN420EX&cPath=1_22&TFS=d7b8d6c62 b1ecd393a834d5cf25b5a7d
          prijs 220 euro.

          Comment


          • #6
            Tarzan, groot verschil man, hoe heb je geflitst, indirect want de schaduwen zijn weg, knap !

            Comment


            • #7
              Ja, Tarzan, waar is die schaduw op de muur naar toe
              Heb je de flash onder een hoek geplaatst misschien, gericht op plafond of zo...

              Comment


              • #8
                Dank je Tarzan,

                Betere kleuren, minder lichtweerkaatsing, geen schaduwen, wat wil een mens nog meer... een Canon 420EX natuurlijk.

                Groetjes,
                Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

                Comment


                • #9
                  Thanx voor de info! En tevreden van de service? Leveringstermijn? Ik ken de winkel eigenlijk niet ...

                  :: http://www.dpix.be ::

                  Comment

                  Working...
                  X