Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Etbass.nl : iemand al geweest?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Etbass.nl : iemand al geweest?

    Is iemand al zelf langsgeweest bij Etbass om zijn Canon DSLR te laten servicen? Zoja, hoe hebben jullie dat dan aangepakt?
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

  • #2
    Re: Etbass.nl : iemand al geweest?

    Oorspronkelijk geplaatst door lapino
    Is iemand al zelf langsgeweest bij Etbass om zijn Canon DSLR te laten servicen? Zoja, hoe hebben jullie dat dan aangepakt?
    Ik heb daar mijn hele handel laten calibreren. Hoe ik dat doe? CPS-kaart tonen, formuliertje invullen en vragen om mij op te bellen als alles klaar is. Vroeger mocht de niet-pro klant er niet binnen; volgens mij nu wel.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #3
      Re: Etbass.nl : iemand al geweest?

      Vitarake is daar onlangs geweest en was 'wreed' content van de service !, zie :
      Maandag mijn 300D naar etbass in nederland gedaan omdat er stof op m'n matglas zat(door mijn eigen schuld)Ik mocht er ter plaatse op wachten maar ze hebben hem niet "clean" genoeg gekregen naar mijn goesting.Het matglas zou moeten vervangen worden.Ik heb de 300D dus maar daargelaten ter herstelling en heb ineens de

      Comment


      • #4
        Re: Etbass.nl : iemand al geweest?

        Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G.
        Ik heb daar mijn hele handel laten calibreren. Hoe ik dat doe? CPS-kaart tonen, formuliertje invullen en vragen om mij op te bellen als alles klaar is. Vroeger mocht de niet-pro klant er niet binnen; volgens mij nu wel.
        ik heb geen CPS-kaart... en op mail krijg ik geen antwoord
        Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

        Comment


        • #5
          Re: Etbass.nl : iemand al geweest?

          heb onlangs mijn TC1.4 via mijn fotohandelaar naar Etbass gestuurd en de service was correct (ben direct in e-mail contact geweest na aan mijn fotohandelaar het repair nummer gevraagd te hebben).
          De calibratie van mijn TC is zonder problemen, en zelfs zonder kosten gebeurd.

          erwin

          (http://www.photo-erwin.com)

          Comment

          Working...
          X