Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met speedtronic.nl

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaringen met speedtronic.nl

    Hallo,
    Heeft er iemand ervaringen met deze winkel in Nederland?

    Ik heb vandaag gebeld, en ze verkopen daar de Minolta dimage 7Hi voor 1090 Euro, maar die hebben ze niet meer in voorraad. Ze schatten op een levertijd van 2 à 3 weken. Nu weet ik niet wat doen, Dit is echt het goedkoopste waar ik deze tot nu toe heb gevonden (zelfs niet in duitsland), want ik heb zo'n vreemd voorgevoel dat ze me aan't lijntje gaan houden ofzo.
    Weet er iemand misschien een winkel in duitsland (aachen, keulen desnoods nog) waar ik die voor ongeveer dezelfde prijs kan krijgen?

    alvast bedankt

  • #2
    Hoi Dennis,

    Speedtronic zit in Leiden en ik heb er wel eens fotos laten afdrukken. Volgens mij zijn ze wel ok. Toen ik er ging kijken voor de 7HI, was de verkoper duidelijk niet te spreken over de kwaliteit van de Dimage serie (duidelijk geen Minolta fan). Ik heb op dit forum een thread gepost over wat hij erover te zeggen had. Hij zei ook toen al (vorige maand) dat ze wat leveringsproblemen hebben met de 7HI.

    Buiten het feit dat hij me de Nikon 5700 aanrade en dat ze er nog niet zo lang zitten, lijkt het mij wel een goede winkel. Het is in elk geval niet alleen een web-winkel.

    En hee, als ze je aan het lijntje houden, kan ik wel even voor je gaan "kijken"

    Succes ermee,

    Kavey
    Canon 500D, 18-55 IS kit, sigma 30mm 1.4, sigma 70mm macro, 70-200L IS. En veel geduld...

    Comment


    • #3
      speedtronic is inderdaad heel goedkoop. ik heb ooit eens een test van digitale fototoestellen gelezen in een nederlands tijdschrift en daar stond per model de goedkoopste prijs bij en in welke winkel dat was. en speedtronic stond er vaak tussen
      site[/URL]

      Comment


      • #4
        Bedankt voor je replys, ik denk dat ik 'm daar ga bestellen
        ..en Kaveman, bedankt voor het aanbod, ik hoop dat ik de bestelling goed zal verlopen en dat ik geen beroep op jou moet doen

        //edit : Ik heb vandaag gebeld en ze nemen geen bestellingen meer op totdat ze zeker zijn van de leverbaarheid van deze camera..Zeer raar, gisteren toen ik belde was het geen probleem om die te bestellen, en vandaag veranderen ze van gedachte . Ze vertelden me dat ik het beste nog eens terug zou bellen binnen een week of twee.

        Comment


        • #5
          ik heb er ook een mail naar gestuurd voor de prijs van de cp 5700, maar heb niks teruggekregen, weet er iemand hoeveel hij daar kost?

          groetjes

          stofke
          D70 kit met 18-70 + tamron 28-300 3.5-6.3 macro

          Comment


          • #6
            Hallo,

            Ook begin januari bij Speedtronic geweest, zelfde verhaal, geen voorraad en geen goed verhaal over de Minolta.
            Een professionele collega van me gevraagd over de camera, die heeft een bekende van hem opgebeld met een zaak in digitale camera's die heeft verteld dat het gezeur over de Minolta bull.... is, de camera's die zij geleverd hebben zijn goed geweest.
            Je zou kunnen kijken bij http://www.marxenschuuring.nl/, ze hebben hem waarschijnlijk niet op voorraad, maar heb gehoord dat ze er pas nog 10 hebben gekregen (lopende bestellingen), deze zaak is goed, en hij kost daar 1189 euro. De service is daar (volgens zeggen) ook goed, helaas niet op zaterdag open (hebben overwegend professionele klanten en bijna dus geen behoefte aan zaterdag opening).

            Als je wilt kan ik bij ze checken (ik moet er zelf ook nog langs voor dezelfde 7Hi, ben erg gecharmeerd van de camera).

            Groet,

            Edward
            Olympus four thirds en Panasonic micro four thirds

            Comment


            • #7
              Stofke, het beste kun je eens bellen, want antwoorden op mails doen ze niet .(vanuit belgië :0032 71 512 88 64)

              Bedankt voor de hulp aehv, maar ik heb eens goed nagedacht, en ik denk dat ik de 7hi moet gaan laten voor wat hij is, en de 7i gaan nemen. Ik ga misschien morgen naar Duitsland waar ik de 7i heb zien liggen voor 980 euro, maar ik ga eerst proberen te onderhandelen met de mannen van de mediamarkt, omdat die ergens anders in duitsland voor 900 euro verkrijgbaar is. Wie niet waagt, niet wint .
              Ik zal jullie alvast op de hoogte houden als het gelukt is of niet.

              Wat ze me wel al hebben gezegt: als er iets aan de camera binnen moet voor een defect ofzo, mag ik die zonder problemen binnenbrengen in een mediamarkt hier in belgië.

              offtopic : ik ben hier nog maar pas lid en moet zeggen dat de mensen hier op dit forum enorm behulpzaam zijn. fantastisch !

              Comment


              • #8
                Dennis,

                Heb net even op tweakers gekeken voor je, dit zijn vergelijkbare prijzen van de 7i:
                http://www.tweakers.net/pricewatch/27202?Landfilter=All
                Pas wel op, bij Minolta is een bulletin uitgegaan van de serienummers met problemen met te strak aangedraaide powerknop. Ik ben even de link vergeten maar dacht dat het www.minolta.nl was (dan digitale camera of zoiets (en dan 7i)). Success in Duitsland met het kopen.

                Groet,

                Edward
                Olympus four thirds en Panasonic micro four thirds

                Comment


                • #9
                  Posted - 19 January 2003 : 20:24:04
                  > ik heb er ook een mail naar gestuurd voor de prijs van de cp 5700, >maar heb niks teruggekregen, weet er iemand hoeveel hij daar kost?
                  >
                  >groetjes
                  >
                  >stofke

                  Ik zal volgend weekend eens langslopen om het te vragen, maar ik weet vrij zeker dat ze daar geen killer-aanbieding op hebben.

                  Wel een beetje raar allemaal. Een goede aanbieding hebben op de 7HI, hem vervolgens de modder in boren en de CP5700 aanbieden (tegen de normale prijs ca. 1300 euro ).

                  Maar nogmaals, met wat ik tot nu toe bij ze gedaan heb ben ik wel tevreden (goede service).
                  Canon 500D, 18-55 IS kit, sigma 30mm 1.4, sigma 70mm macro, 70-200L IS. En veel geduld...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Kaveman
                    Posted - 19 January 2003 : 20:24:04
                    > ik heb er ook een mail naar gestuurd voor de prijs van de cp 5700, >maar heb niks teruggekregen, weet er iemand hoeveel hij daar kost?
                    >
                    >groetjes
                    >
                    >stofke

                    Ik zal volgend weekend eens langslopen om het te vragen, maar ik weet vrij zeker dat ze daar geen killer-aanbieding op hebben.

                    Wel een beetje raar allemaal. Een goede aanbieding hebben op de 7HI, hem vervolgens de modder in boren en de CP5700 aanbieden (tegen de normale prijs ca. 1300 euro ).

                    Maar nogmaals, met wat ik tot nu toe bij ze gedaan heb ben ik wel tevreden (goede service).
                    Kijk eens op Pricewatch van Letsgodigital, dit zijn de zaken in Belgie die de camera op voorraad hebben
                    http://pricewatch.letsgodigital.nl/index.php?cat=1&brand=10&type=410

                    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by stofke
                      ik heb er ook een mail naar gestuurd voor de prijs van de cp 5700, maar heb niks teruggekregen, weet er iemand hoeveel hij daar kost?

                      groetjes

                      stofke

                      Kijk eens op Pricewatch van Letsgodigital, dit zijn de zaken in Belgie die de camera op voorraad hebben
                      http://pricewatch.letsgodigital.nl/index.php?cat=1&brand=10&type=410

                      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                      Comment

                      Working...
                      X