Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Olympus service center? (Fodor)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaringen met Olympus service center? (Fodor)

    Hallo,
    Hoe staat het met jullie ervaringen met Olympus service?

    Voor de 2e maal binnen een jaar bied ik een Olympus camera aan voor een klein garantiegeval.
    de 1e maal kreeg ik een prijsopgave dat repareren niet meer rendabel was en kon ik tegen meerprijs een opvolgende model aanschaffen.
    Nu weer een kleinigheidje (garantiegeval) en een stofje op de lens. Deze camera is net 7 maanden oud en hiervoor krijg ik een prijsopgave die bijna gelijk is aan de aanschafprijs!
    Schijnbaar zijn de lenzen en CCD versleten...... en moeten vervangen worden! De camera werkt overigens nog perfekt, daar twijfel ik niet aan. Wel heb ik mijn twijfels over de serviceverlening bij Olympus.

    Zijn er meerdere gebruikers die deze ervaring delen?
    Graag jullie reactie.
    Always on the move for some action.

    http://www.rienwillems.nl en http://www.sidecarcross.com

  • #2
    Originally posted by Rien Willems
    Hallo,
    Hoe staat het met jullie ervaringen met Olympus service?

    Voor de 2e maal binnen een jaar bied ik een Olympus camera aan voor een klein garantiegeval.
    de 1e maal kreeg ik een prijsopgave dat repareren niet meer rendabel was en kon ik tegen meerprijs een opvolgende model aanschaffen.
    Nu weer een kleinigheidje (garantiegeval) en een stofje op de lens. Deze camera is net 7 maanden oud en hiervoor krijg ik een prijsopgave die bijna gelijk is aan de aanschafprijs!
    Schijnbaar zijn de lenzen en CCD versleten...... en moeten vervangen worden! De camera werkt overigens nog perfekt, daar twijfel ik niet aan. Wel heb ik mijn twijfels over de serviceverlening bij Olympus.

    Zijn er meerdere gebruikers die deze ervaring delen?
    Graag jullie reactie.
    Hallo Rien Willems,

    Daar zit toch minimaal één jaar garantie en sedert 2002 twee jaar garantie op !

    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment

    Working...
    X