Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eindelijk m'n D90

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eindelijk m'n D90

    na lang twijfelen en veel hup van BD heb ik dan uiteindelijk men D90.
    Dank u voor de vele tips!
    Ik heb al men D90 + 18-105mm (n uiteraard SD, zak en extra batterij),
    nu is het enkel nog wachten tot men 70-300mm in de winkel binnenkomt
    Maar kunnen toch al beginnen aan het leerproces!
    Nikon D90 + AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR

  • #2
    Re: eindelijk m'n D90

    PROFICIAT !!!

    Goede keuze, veel plezier gegarandeerd
    Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

    BD1614BE

    Comment


    • #3
      Re: eindelijk m'n D90

      is het eigenlijk normaal dat als hij op automatisch staat en je heel dicht lens bij voorwerp houd of bvb hand vrij dicht bij lens hij dan gaan foto kan trekken, doordat hij wss niet kan scherp stellen
      Nikon D90 + AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR

      Comment


      • #4
        Re: eindelijk m'n D90

        Oorspronkelijk geplaatst door jones87 Bekijk bericht
        na lang twijfelen en veel hup van BD heb ik dan uiteindelijk men D90.
        Dank u voor de vele tips!
        Ik heb al men D90 + 18-105mm (n uiteraard SD, zak en extra batterij),
        nu is het enkel nog wachten tot men 70-300mm in de winkel binnenkomt
        Maar kunnen toch al beginnen aan het leerproces!
        proficiat Jones met je aankoop en zeer veel plezier en geluk ermee.

        grt. Marnix
        Nikon D90 en wat glas erbij

        Comment


        • #5
          Re: eindelijk m'n D90

          Oorspronkelijk geplaatst door jones87 Bekijk bericht
          is het eigenlijk normaal dat als hij op automatisch staat en je heel dicht lens bij voorwerp houd of bvb hand vrij dicht bij lens hij dan gaan foto kan trekken, doordat hij wss niet kan scherp stellen
          Klopt.
          De minimum afstand tussen de lens en het voorwerp vooraleer hij kan scherp stellen bedraagt voor deze lens 0.45m, en als je lager dan deze afstand komt, zal hij ook niet kunnen focussen en bijgevolg zal je ook geen foto kunnen trekken.

          Veel plezier met je nieuwe toestel + lens.

          Comment


          • #6
            Re: eindelijk m'n D90

            Proficiat met de aankoop!
            Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

            Comment


            • #7
              Re: eindelijk m'n D90

              Proficiat met je keuze...je zal er zeer zeker tevreden van zijn...gewoon een topcamera.

              Veel plezier

              grtz Dirk
              D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
              Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

              Comment


              • #8
                Re: eindelijk m'n D90

                Gefeliciteerd !
                Ik heb dezelfde combi (+ sigma 10-20) maar die 18-105 zit er 90% van de tijd op.

                Lees de handleiding (al dan niet in stukjes) en ga vooral veel fotos trekken.
                Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

                Comment


                • #9
                  Re: eindelijk m'n D90

                  is er eigenlijk een boek ie jullie sterk aanraden voor een beginner?
                  Is het best een specifiek boek voor D90 (zoals er wel enkele bestaan) te kiezen of beter een algemene?
                  Nikon D90 + AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR

                  Comment


                  • #10
                    Re: eindelijk m'n D90

                    Oorspronkelijk geplaatst door jones87 Bekijk bericht
                    is er eigenlijk een boek ie jullie sterk aanraden voor een beginner?
                    Is het best een specifiek boek voor D90 (zoals er wel enkele bestaan) te kiezen of beter een algemene?
                    Ik heb hier thuis twee (nog te lezen wegens tijdsgebrek) boeken liggen waaronder eentje over fotografie met een digitale spiegelreflex in het algemeen (Fotograferen met een digitale spiegelreflexcamera - Jeroen Horlings), en eentje over mijn toestel zelf (Fotograferen met een Nikon D90 - Dré de Man).

                    Het eerste boek heb ik gekocht omdat ik bij aankoop van mijn toestel een volledige leek was (en nog steeds ). Het geeft de basiskennis rond een DSLR mee. Het tweede boek vind ik persoonlijk handig omdat de illustraties, voorbeelden enz. specifiek met je eigen toestel te maken hebben. Ik werk zelf ook met een D90, ben er helemaal gek van, en voor dit toestel bestaan dus meerdere (al bij al goedkope) handboeken.

                    Geniet alvast van dit fantastische toestel!
                    Website: Bob Mermans | Nikon D90 | Nikkor AF-S 18-105mm f/3,5-5,6 G VR | Nikkor AF-D 50mm f/1.8 | Nikon SB-900 Speedlight Flitser

                    Comment

                    Working...
                    X