Ondertussen deze fuji in bezit, en een snel overzicht, je ziet uiterlijk geen verschil meer tussen deze bridge en een volwaardige DSLR à la nikon D5100, 't is geen lichtgewicht, reken maar rond een kilootje. De zoeker is echt ongelofelijk goed, groot, helder . . . het is mijn eerste bridge waar ik het schermpje achteraan op de camera, niet meer nodig heb.
ik heb hier alvast wat beelden gepost die ik deze namiddag snel heb genomen, uiterste tele binnen en buiten, ook een macro opname en verder 2 opname's op 800 en 1600 ISO (binnen getrokken)
Alle foto's komen zo uit de camera, jpg's onbewerkt, en zijn gemaakt, los uit de hand om te kijken of het stabilisatiesysteem een beetje goed werkt.
Telé maximaal opname binnen
Telé maximaal buiten
Macro- opname
800 ISO
1600 ISO
Ik ben alvast héél blij met de resultaten tot nu toe . . .
ik heb hier alvast wat beelden gepost die ik deze namiddag snel heb genomen, uiterste tele binnen en buiten, ook een macro opname en verder 2 opname's op 800 en 1600 ISO (binnen getrokken)
Alle foto's komen zo uit de camera, jpg's onbewerkt, en zijn gemaakt, los uit de hand om te kijken of het stabilisatiesysteem een beetje goed werkt.
Telé maximaal opname binnen
Telé maximaal buiten
Macro- opname
800 ISO
1600 ISO
Ik ben alvast héél blij met de resultaten tot nu toe . . .
Comment