Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste spiegelreflex camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste spiegelreflex camera

    Beste,

    Wij gaan binnen enkele weken op reis en nu ben ik een eerste spiegelreflex camera aan het zoeken. Ik ben een beginner qua fotografie, en het is ook niet echt de bedoeling dat ik mij daar zeer in verdiep. Ik zou graag op een "makkelijke" manier (let op, het boeit mij wel een stuk, dus ik wil gerust bijleren :-) )mooie foto's kunnen nemen. Dit zowel van ons eerste zoontje alsook van de natuur, ... Kortom een beetje all-around. Ik moet dus niet alles van A-Z kunnen aanpassen maar er mag wel iets van functionaliteit opzitten.

    Nu heb je van die grote spiegelreflex camera's, maar ik vroeg mij af als er er goeie iets compactere spiegelreflex camera's bestaan ook? Ik denk bvb aan zoiets qua grootte: http://www.imaging-resource.com/PROD...ylus1-left.JPG .

    Ik had graag gebruik gemaakt van de -21% BTW actie bij Mediamarkt om daar eventueel dan de camera te kopen. De actie is wel maar geldig tot nu zondag. Nu, dan moeten ze ook nog dat bepaald type camera te koop hebben he. :-)

    Bedankt alvast voor de nodige info/tips/ervaringen

    Oja, Ik had graag toch bij een budget van €300 a €400 gebleven.

  • #2
    Re: Eerste spiegelreflex camera

    Kijk eens voor een Canon 100d. Bij Vandenborre nu voor 270€. Combineer dat met een tamron 18-200, bij cameranu.nl voor 169€. Dan heb je een mooi vakantie toestel voor algemene foto's. En je kan ook deftige video opnemen wat niet altijd het geval is bij een dslr.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: Eerste spiegelreflex camera

      Video is mij niet van belang. dan neem ik wel mijn smartphone ofzo (al wil ik niet weerleggen dat de dslr camera beter zal filmen dan mijn smartphone :-) )

      Comment


      • #4