Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E globale central eu

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ik heb gisteren iets besteld…. Ik hou jullie op de hoogte;.
    Last edited by Franciskine; 1 augustus 2014, 20:19.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #17
      Re: E globale central eu

      Uit ervaring:
      - zeer lage prijzen, maar niet voor alle artikelen (vb Olympus 45mm lens voor MFT camera is nauwelijks goedkoper dan hier)
      - snelle en betrouwbare levering via DHL ( van Hong Kong over Leipzig naar Brussel in 36 uur)
      - tracking via DHL site
      - heb geen bijkomende kosten betaald (hoe lang zal dit nog duren?)
      Vriendelijke groet, laGrange
      http://lagrange.1x.com
      "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

      Comment


      • #18
        Re: E globale central eu

        Ondertussen mijn bestelling toe gekregen, alles netjes verpakt en geen bijkomende kosten, zondag besteld, vandaag, vrijdag namiddag toe gekomen.....op de verpakking stond iets geschreven dat het electronische onderdelen waren zoals batterijen....
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #19
          Re: E globale central eu

          Ik heb ook iets besteld bij eglobal. Het bestellen en betalen verloopt vlot maar het verzenden precies niet

          Mailtje gekregen:


          Thank you for placing an order with us.


          In order to ensure the order is genuine; your order is now in verification process for our review. Please submit below document(s) to us to complete the verification.

          Identification Document
          Copy of valid Driving License/Identity Card/ or equivalent identification document in colour.

          AND

          Address Proof
          Copy of Bank or Debit/Credit Card Statement / Utility Bill/ Government issued correspondence/ Identification document that could verify BOTH BILLING & SHIPPING address provided for your order, please take note that documents has to be issued within the last 6 months.



          We will continue to process your order after receipt of the above document(s). Please be assured that your personal information will only be used in accordance with our Privacy Policy stated in our website.

          Your support in our effort to protect the interests of both buyer and seller is greatly appreciated.



          Regards,
          Customer Protection Team


          eGlobal Central

          Thanks for your email.


          Dan een copy van mijn pasport en credit card verzonden maar opnieuw een mailtje ontvangen:

          Would you kindly be able to confirm your Address with one of the following:



          Copy of Bank or Debit/Credit Card Statement / Utility Bill/ Government issued correspondence/ Identification document that could verify BOTH BILLING & SHIPPING address provided for your order, please take note that documents has to be issued within the last 6 months.



          Should you have any further enquiries, please feel free to contact us.

          Regards,

          Customer Protection Team

          eGlobal Central


          Nu mijn pasport ingelezen met een card reader en daar een print screen van genomen met mijn adres er op. Hopelijk is het nu voldoende. Anders mogen ze gans de boel annuleren. Wat voor een gedoe is dat daar. Ik had betaald met PayPal misschien heeft het daar wat mee te maken?

          Mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment


          • #20
            Re: E globale central eu

            Ik heb ook met paypal betaald, geen enkel probleem, je VISA is er toch aan gekoppeld hoop ik?
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #21
              Re: E globale central eu

              Ja ik snap het ook niet dat ik al die stappen moet doen. Gebruik al jaren PayPal zonder problemen, jij hebt niks van dit alles moeten doorsturen?


              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #22
                Re: E globale central eu

                Neen, totaal niet, geen enkele vraag gekregen….
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #23
                  Re: E globale central eu

                  We zien wel morgen he, als het nog steeds een probleem is mag PayPal het oplossen en mijn centen terug storten .

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment


                  • #24
                    Re: E globale central eu

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Ik heb ook met paypal betaald, geen enkel probleem, je VISA is er toch aan gekoppeld hoop ik?
                    Als je met Paypal betaalt Francis, vraagt men dan ook nog paspoort en kopies van dergelijke?
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #25
                      Re: E globale central eu

                      Nog nooit iets dergelijks tegen gekomen Pol….. Altijd vlotte betalingen gehad….
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: E globale central eu

                        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        Nog nooit iets dergelijks tegen gekomen Pol….. Altijd vlotte betalingen gehad….
                        Zou daar willen een Fuji 23mm 1.4 kopen, maar heb een beetje schrik met dergelijke bedragen.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • #27
                          Pol, begrijp ik, ik heb 297€ "geriskeerd", toch een pak minder…..
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: E globale central eu

                            Een vriend van mij heeft er een Nikon D7100 besteld en gekregen, op tijd. Hij zei wel dat er op het pakje stond " waarde 15 euro" om de douane te misleiden.... en dat de handleiding en het toestel enkel in het Frans en Engels kon gezet worden. Dat gebeurt wel meer bij goedkope verzendfirma's. Handleiding werd dan maar van het internet gedownload, toch een pak goedkoper uiteindelijk. Ik heb evenwel al eens een loer tegengekomen met een internetaankoop van een camera bij een andere firma en weet niet of ik het nog zou durven. Maar ik geef toe, 400 euro goedkoper is altijd aanlokkelijk.
                            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                            Comment


                            • #29
                              Re: E globale central eu

                              Ik zou dit sowieso niet riskeren... Wat als er dan iets scheelt met je materiaal, ga je het dan ook terugsturen naar HK (of waar die firma ook zit)?

                              En wat je Fuji aankoop betreft enero: ik weet niet of je 't weet, maar er is momenteel € 100 korting op alle Fuji X lenzen. Zo is het verschil in prijs toch weer een (heel) stuk kleiner hé!

                              Comment


                              • #30
                                Re: E globale central eu

                                Oorspronkelijk geplaatst door MrX Bekijk bericht
                                Ik zou dit sowieso niet riskeren... Wat als er dan iets scheelt met je materiaal, ga je het dan ook terugsturen naar HK (of waar die firma ook zit)?

                                En wat je Fuji aankoop betreft enero: ik weet niet of je 't weet, maar er is momenteel € 100 korting op alle Fuji X lenzen. Zo is het verschil in prijs toch weer een (heel) stuk kleiner hé!
                                Inderdaad weet ik van de cashback. Ik ben iemand die normaal niet het onderste uit de kan haalt, maar er is toch nog steeds een verschil van meer de 100€ (4000 oude Bef). Het risico waard? Dat is natuurlijk een andere vraag waarop ik waarschijnlijk geen antwoord zal krijgen. Ga toch nog wat meelezen of er nog reacties komen vooraleer de knoop door te hakken.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

                                Comment

                                Working...
                                X