Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E-10 Model

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • E-10 Model

    Hallo,

    Geruime tijd volg ik op Ebay.com enkele veilingen voor een E10. Nu valt mij op dat zij praten over een US model van de E10. Zijn dit andere types van toestellen of de europese E10 ???

    thx

  • #2
    Originally posted by diake
    Hallo,

    Geruime tijd volg ik op Ebay.com enkele veilingen voor een E10. Nu valt mij op dat zij praten over een US model van de E10. Zijn dit andere types van toestellen of de europese E10 ???

    thx
    US modellen hebben NTFS output voor TV (in Benelux heb je PAL nodig). Bovendien zijn die met US garantie.

    Comment


    • #3
      Originally posted by C720
      US modellen hebben NTFS output voor TV (in Benelux heb je PAL nodig). Bovendien zijn die met US garantie.
      Ik denk dat je bedoelt NTSC

      mvg,
      Z900
      Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

      Comment


      • #4
        Hallo Diake,

        Ik heb zelf een E-20 Us er is inderdaad een verschil met de aansturing van een tv, maar de TV`s van nu kunnen omschakelen tussen het US en EURO systeem. Verder is er geen verschil. De stelling dat alle E10/20 kamera`s een US warrenty hebben is niet juist. Er zij er met een US of met Internationaal ook zijn er verkopers die hun eigen garantie verstrekken. Maar je hebt het over een E-10 deze zijn al wat ouder en vallen buiten de garantie. Natuurlijk niet als je deze nog nieuw kunt kopen.
        Groet,
        Rob
        Fuji S2 Pro/Nikon MB16/ Nikon AF-S 24-85 ED-G /AF VR Nikon 80-400 f/4,5-5,6D ED/ Nikon SB 80DX/Lowepro Dryzone 200/Lowepro Stealth reporter 650AW/Slik Pro 803CF/ Epson 1290 http://www.pbase.com/robbie31/afrika_safari
        Its not what you have, but who you are!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Z900
          Originally posted by C720
          US modellen hebben NTFS output voor TV (in Benelux heb je PAL nodig). Bovendien zijn die met US garantie.
          Ik denk dat je bedoelt NTSC

          mvg,
          Bedoel ik ook, ken geen enkele TV met die output.

          Comment


          • #6
            een US model van de E10.
            vergeet de aanzienlijke invoerrechten voor een camera uit de US niet !!!! hierdoor kan ik me moeilijk inbeelden dat de camera ginds echt een goede zaak is ..
            of je moet een adres in de US opgeven, en je cam in een duidelijk gebruikte fototas als toerist terug meenemen, maar zorg dat je dan geen factuur van die cam in je portefeuille hebt zitten .. ik ken er die zo door de mand vielen bij de douane, en konden dokken

            Comment


            • #7
              Die NTSC aansluiting heb je niet echt nodig hoor.
              Ikzelf heb een E-20P , dus met de P van PAL aansluiting voor Europa.... Maar ik heb m'n foto's nog nooit op TV bekeken.
              Doe ik altijd op mijn computer monitor.
              Op TV is het beeld maar slecht voor die foto's.
              Dus maak je geen zorgen over een fototoestel met een Amerikaans systeem.
              Anders zou 't zijn bij een videocamera... Daar heb je wel een TV aansluiting nodig.

              En er zijn idd maar bitter weinig TV's die de drie sytemen aankunnen.
              Wel TV's die PAL en SECAM aankunnen, de twee Europeese sytemen.
              Maar die PAL en NTSC aansluiting hebben... ken ik niet. ( maar 't zal wel bestaan )

              Comment


              • #8
                Originally posted by Visio
                een US model van de E10.
                vergeet de aanzienlijke invoerrechten voor een camera uit de US niet !!!! hierdoor kan ik me moeilijk inbeelden dat de camera ginds echt een goede zaak is ..
                ik heb een smart media card gekocht in de usa en de duoane opende mijn omslag. Mijn buurman kocht op mijn aanraden in de usa een digi camera en betaalde hiervoor geen frank (sorry euro) invoerrechten. Zou hij geluk hebben gehad bij de douane en zijn er nog mensen die dit hebben voorgehad. Misschien komt het hier wel door : zijn toestel is niet aangekomen in zaventem maar in parijs en via de weg vervoerd daarna

                Comment


                • #9
                  Diake,

                  Bij mij is alles via Amsterdam gekomen, hebben het te druk met de bolletjes slikkers.
                  Fuji S2 Pro/Nikon MB16/ Nikon AF-S 24-85 ED-G /AF VR Nikon 80-400 f/4,5-5,6D ED/ Nikon SB 80DX/Lowepro Dryzone 200/Lowepro Stealth reporter 650AW/Slik Pro 803CF/ Epson 1290 http://www.pbase.com/robbie31/afrika_safari
                  Its not what you have, but who you are!

                  Comment

                  Working...
                  X