|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Hallo,
Omdat ik net op de hoogte wordt gebracht dat 2 van mijn beste vriendinnen gaan valschermspringen, zou ik graag een 2X Converter lenen voor tussen mijn D70 en mijn AF-S VR 70-200 f/2.8. Kan iemand deze missen dit weekend? Graag streek rond Antwerpen (maar mag ook Mechelen zijn). Zelf woon ik in Aartselaar. Mvg Sven
VOLLEDIG VERNIEUWD: www.svenmichiels.be Laatst gewijzigd door Svenmichiels; 20 oktober 2004 om 16:58 |
|
||||
|
Van mij mag je hem wel lenen maar ik denk dat de afstand om hem op te halen te ver is,plaats is spijkenisse NL
|
Hub2805, Ik heb een Nikon D70 en een NIKON AF-S VR 70-200!!!
Dus ik denk da mijn lens daar niet op past. Noname, kost voor het te komen halen wordt te groot Toch bedankt allebei. Sven
|
Citaat:
Ik heb 2 Sigma's (non HSM), een Tamron en uiteraard de NIKON kitlens. Allen werken zonder probleem met de Tamron X2, enkel de 3de SIgma(70-200, die wel HSM is) werkt niet goed. Ik heb daar zaterdag met Corné even over gebabbeld en het is waarschijnijk door de HSM dat het niet werkt. Nu heeft Sigma ook twee teleconvertors en volgens Grobet zouden die ENKEL met HSM lenzen werken. Er zit dus wel degelijk een verschil tussen HSM lenzen en niet HSM lenzen(de rest) Het heeft niets met snelheid te maken want de kitlens is een Silent Wave Motor, wat vergelijkbaar is met HSM maar anders en die werkt dus ook perfect met de Tamron TC.Hubert
Hubert Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma. Laatst gewijzigd door hub2805; 19 oktober 2004 om 23:21 |
|
|||||
|
Heeft er nu niemand in de streek rond Antwerpen of Mechelen die een TC 1.7 of 2.0 heeft??
Wil je hem uitlenen dit weekend?? mvg Sven
|
Sven, ik kom al dichter in de buurt: Wolvertem (NW Brabant). Is een halfuurtje rijden vanuit Aartselaar en ik zit kort bij de A12.
Het is wel maar een 1.4x van Tamron...
|
Hallo,
Bedankt dat ik hem zou mogern lenen, maar vrees dat het niet genoeg zal zijn om m'n 2 vriendinnen te trekken als ze aan het valschermspringen zijn. Toch bedankt mvg Sven
|
Citaat:
|
|
|||||
|
Hij gaat blijkbaar enkel voor een Nikon TC
Geen interesse in Tamron, is nochthans de meest universele.(Naar het schijnt, ik kan er niet van meespreken want ik heb er maar éne. Ik wou op de lenzendag die van Sigma eens proberen maar Corné had em niet bij )Hubert
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| DRINGEND FOTO GEZOCHT | skank | Algemeen | 9 | 10 februari 2005 19:15 |
| GEZOCHT: canon converter 1.4 versie II | pierewiet | Aangeboden | 1 | 18 juni 2004 19:55 |
| converter sigma-canon? probleem... GEZOCHT | maite | Camera's | 1 | 25 mei 2004 08:55 |
| Gezocht: Kenko Pro 300 of Tamron SP 2x converter | ebi | Aangeboden | 0 | 5 mei 2004 19:32 |
| Dringend gezocht: sony externe lader | asle | Camera's | 0 | 18 juni 2002 00:13 |
![]() |