Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digital data player

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digital data player

    Hallo allemaal,

    Dankzij dit forum dat ik nu zo'n maand of twee volg heb ik mij ongeveer een maand geleden een Minolta dimage 7i aangeschaft bij Topfoto en ik heb er bijlange nog geen spijt van. Proficiat overigens aan de makers van deze website, ze is van onschatbare waarde voor veel mensen.
    Een vraag nu: een tijdje geleden heb ik hier gelezen dat een aantal mensen een digital data player bij PIN hadden besteld, maar dat ze hem nog niet hadden. Vermits hij nu toch al een tijdje leverbaar is volgens de website van PIN, vermoed ik dat deze mensen hem intussen ontvangen hebben. Graag had ik wat bevindingen hierover, want ik ben fel geïnteresserd vermits ik ook zulke aankoop overweeg. Ook zou ik graag weten hoeveel invoerrechten hiervoor betaald dienen te worden (indien al bekend).
    Hartelijk dank bij voorbaat.
    http://www.myricreaties.be

  • #2
    welkom op het forum, rikkie

    Comment


    • #3
      er zal wel iemand zijn die je kan helpen, maar ik weet er te weinig over

      Comment


      • #4
        Bedankt Hustler,

        Ik wacht dus nog maar even af...
        http://www.myricreaties.be

        Comment


        • #5
          Ik heb ook interesse in dat toestel. Is een X-drive + je kan je foto's meenemen zoals je vroeger je fotoalbums van hand tot hand liet gaan bij familie en vrienden. Het gaat de goede weg uit! Waar blijven de bevindingen...?
          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
          BE-Wommelgem
          .: 20D & D700 :.

          Comment


          • #6
            Yepla,

            Ik heb hem geruime tijd geleden besteld bij PIN. (meer dan een maand)
            Eerst waren er leveringsmoeilijjkheden wegens uit stock.
            Toen kreeg hij ze binnen van zijn leverancier (Deltron vermoed ik) en moesten ze weer weg bij hem om er de juiste HDD in te plaatsen.
            Hij doet dat niet zelf, dus weer wat op de tanden bijten.
            Uiteindelijk is hij daar maandag om 15u vertrokken en volgens de website van DHL is hij om 6u51 deze morgen vertrokken uit Brussel.
            Ik zit dus al heel de tijd op het puntje van mijn stoel tot er een camion(ette) van DHL hier oprijdt.
            Ik heb een review gelezen en daar waren ze behoorlijk enthousiast.
            Mijn bedoeling is er zowel foto´s, film (ik heb ook een digitale filmcamera) en muziek erop te zetten. Vandaar dat ik geopteerd heb om een 40 GB HDD erin te ploffen.
            Nu de beste ervaring zal ik hebben van zodra ik het speeltje in mijn handen heb gehad.
            Dan meld ik mij terug met mijn indrukken.

            Groeten,

            Padje
            D100 * Tamron 28-200 f3.8 -5.6 * SB-80 DX * Digital Data Player 40 Gb HDD

            Comment


            • #7
              Welkom Rikkie !

              Mijn bestelde Digital Data Player ofte CinemaDisk heb ik pas gisteravond kunnen ophalen.
              Mooi stevig apparaatje met extra's zoals een tasje en een autolader. USB kabel, audiokabel, videokabel en S-videokabel zitten er ook bij.
              Aansluiten op de PC via USB was geen enkel probleem ( W2000 ), werd direkt herkend. Een 20-tal fotootjes van CF overgezet naar de Cinemadisk duurde nagenoeg geen halve minuut.
              Daarna aangesloten op de televisie en de foto's bekeken. Resolutie ziet er goed uit. De bijgeleverde videoclip ook eens bekeken, mooi beeld, vloeiend, geluid was ok ( via tv ). De rest heb ik nog niet geprobeerd maar ik weet nu toch al dat ik er geen spijt van zal hebben.

              @loloboy, werkt als een X-drive + fotoalbums bekijken op TV + mpeg-1 en mpeg-2 op uw tv bekijken + MP 3's beluisteren ! De X-drive is wel een stuk goedkoper maar die kan dan ook alleen maar worden gebruikt als externe HD.
              Groetjes
              PS : Invoerrechten nog niks van gehoord. Faktuur was 50 dollar.
              Nikon D70

              Comment


              • #8
                Cool masjien dus... *droolz* Even wat sparen en dan bestellen denk ik, tenzij de techniek dan al weer een stap verder staat... Thxs voor de eerste indruk en hou ons op de hoogte? IKKE OH... Was da da caminonetteke dat op zijn zij lag in de bocht? Was aan het uitbranden.
                Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                BE-Wommelgem
                .: 20D & D700 :.

                Comment


                • #9
                  Alvast bedankt voor jullie reacties , aan de kwaliteit van de digital data player hoef ik dus al niet te twijfelen, maar ik zit toch nog met een aantal vragen :
                  Er wordt blijkbaar geen headset bijgeleverd?
                  Heb je een extra batterij nodig?
                  Is het toestel 2,6 cm dik met of zonder batterij?
                  Ook is er het feit dat binnenkort een aantal nieuwe dergelijke spelers de markt komen vervoegen nl. de archos multimedia 120 en 140 en de RCA lyra RD2780. Toestellen die ongeveer hetzelfde kunnen en mij dus doen twijfelen. Ik weet dat ik de knoop eens moet doorhakken, en dat zal ik ook doen, doch ik sprokkel liefst zoveel mogelijk meningen bijeen. Reacties zijn dus nog altijd welkom.
                  http://www.myricreaties.be

                  Comment


                  • #10
                    De player zelf is een 2,5 cm dik, de batterij, die er overigens bij is, zo'n goeie cm. Deze klikt achteraan op de player. Met batterij dus bijna 4cm dik. Een headset was er niet bijgeleverd.
                    De knoop moet je toch eens doorhakken. Na die Archos players zullen er misschien nog ander en beter uitkomen, en daarna nog en nog....

                    Nikon D70

                    Comment


                    • #11
                      Heb zojuist bij PIN de 40Gb versie besteld met cardreader en een extra 256Mb CF kaartje , maar er gaat nog een verhaal aan vooraf:
                      Omdat ik enkele dagen geleden op de website van PIN zag dat de 20Gb versie de "weeklys special" was, stuurde ik een mail naar Vasa om te vragen of dit enkel voor de 20Gb versie gold. Aangezien ik na 3 dagen geen antwoord had gekregen stuurde ik hem een vriendelijke herinnering en na korte tijd kreeg ik een mail terug waarin hij mij vertelde dat ze de prijs van alle versies zouden verlagen , en omdat ik geen antwoord had gekregen op mijn eerste mail deed hij er voor mij een gratis extra batterij bovenop .
                      Voor iedereen die dus nog geïnteresseerd is: het is de moment!
                      Prachtkerel, die Vasa, de zoveelste bevestiging! Je vraagt je af of hij er nog iets aan verdient!
                      http://www.myricreaties.be

                      Comment


                      • #12
                        Weet iemand of de Data Player kan omgaan met Canon RAW formaat (D60). Geen van de documentatie die ik gezien heb vermeldt dit, dus het zal wel niet zo zijn... Enkel JPEG.
                        Het zou al iets zijn als de .THM files, die eigenlijk JPEG files zijn, zouden werken. Iemand reeds geprobeerd?

                        Voor zover ik weet is de Nixvue Vista het enige toestel die dit kan, maar wel veel duurder...

                        Groeten,

                        Marcvc

                        http://users.skynet.be/marcvc
                        Marcvc
                        http://marcvancanneyt.wordpress.com

                        Comment


                        • #13
                          Zodra ik hem krijg, zal ik het proberen en het je laten weten.
                          http://www.myricreaties.be

                          Comment

                          Working...
                          X