Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

digital data player

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • digital data player

    Hallo,

    Ik herinner me een thread een tijdje geleden over de digital data player die nu bij PIN verkrijgbaar is, maar slaag er niet in de thread terug te vinden (search op digital data player in dit forum geeft een timeout). Zijn er mensen die een dergelijk toestel hebben ? Wat zijn de bevindingen ?


    Jörg
    Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

  • #2
    Yep,

    Ik heb hem een tijdje geleden besteld bij PIN met een 40 Gb HDD. Toen had VASA juist geen meer in stock, helaas.
    Nu zie ik dat ze er weer zijn en hoop hem eerstdaags te ontvangen.
    Ik houd U op de hoogte qua werking.

    Groetjes,

    Padje
    D100 * Tamron 28-200 f3.8 -5.6 * SB-80 DX * Digital Data Player 40 Gb HDD

    Comment


    • #3
      Hoi VJ,

      Hier het topic http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPI...al,data,player

      Ikzelf heb hem ook besteld met 40G HD. Spijtig genoeg is het nog steeds wachten op levering. Volgens Vasa begint deze zeker één van de volgende dagen.
      Nikon D70

      Comment


      • #4
        Ok, bedankt!
        Ik heb ondertussen al dit gevonden (fabrikant):
        http://www.deltrontech.com/Enclosure/CinemaDisk/cinemadisk.htm

        Review & handleiding:
        http://www.hotmp3gear.com/Cinemadisk.htm

        Mijn hoofdgebruik zou eigenlijk MP3-afspelen zijn (in auto, pluspunt is dat er reeds een adapter bij zit), data overbrengen tussen PC's, CF-card lezer en uiteraard ook opslaan van foto's (als ik op reis ga).

        En dit lijkt zowat het enige toestel dat alles in 1 kan. Als alternatief had ik al aan een Ipod en simple kaartlezertje, ofwel aan een Nex IIe gedacht, maar beide alternatieven laten minder toe.


        Jörg
        Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

        Comment


        • #5
          O ja, de Archos Multimedia vind ik nogal duur (op het eerste zicht, afgaande op prijzen in de Fnac)...


          Jörg
          Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

          Comment


          • #6
            Fnac-prijzen zijn altijd heel duur.
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

            Comment


            • #7
              Ja, die frank viel pas na het typen van het berichtje... Maar op de Archos website staat hij voor een €532 (zonder accessoires, en op het eerste gezicht is een auto-adapter niet verkrijgbaar).

              En in vergelijking met die digital data player is dat toch wel wat... (het kleuren-scherm van de Archos vind ik leuk, maar niet noodzakelijk voor mij; de videocapture mogelijkheid is wel prachtig, maar de kwaliteit is naar veluidt niet zo goed)


              Jörg
              Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

              Comment

              Working...
              X