Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

d700 - batterij in grip leeg - schakelt niet over naar interne bat.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • d700 - batterij in grip leeg - schakelt niet over naar interne bat.

    post verwijderd
    Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 17:48.

  • #2
    Re: d700 - batterij in grip leeg - schakelt niet over naar interne bat.

    Instelling welke batterij hij eerst aanspreekt??

    Comment


    • #3
      Re: d700 - batterij in grip leeg - schakelt niet over naar interne bat.

      her en der vind je wel problemen met de grip, vaak in verband met het gebruik van AA's. Jouw probleem heb ik zo even snel snel niet kunnen terugvinden, maar vaak wordt als advies gegeven a) contacten reinigen b) firmware upgraden, misschien dat het bij jou ook werkt?

      Comment


      • #4
        Re: d700 - batterij in grip leeg - schakelt niet over naar interne bat.

        En als de accu uit de grip haalt?
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: d700 - batterij in grip leeg - schakelt niet over naar interne bat.

          @hjanssen:
          Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
          Als ik de grip losdraai, of de batterij er gewoon uitneem , begint de interne batterij te werken...

          Comment


          • #6
            Re: d700 - batterij in grip leeg - schakelt niet over naar interne bat.

            Misschien eens kijken naar de instelling d11: Batterijvolgorde in je handleiding.

            Comment


            • #7
              Re: d700 - batterij in grip leeg - schakelt niet over naar interne bat.

              post verwijderd
              Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 17:50.

              Comment


              • #8
                Re: d700 - batterij in grip leeg - schakelt niet over naar interne bat.

                Als antwoord op de TS: echt geen idee Misschien de contacten van je interne batterij en de interne contactpunten ook eens aanpakken? Maar als je zegt dat alles splinternieuw is? Best gewoon teruggaan naar de winkel denk ik.

                Ik gebruik ook de grip, en met AA's is die dan soms ook onverklaarbaar snel leeg. Stop ik ze de in mij geavanceerde powerex lader, zie ik dat ze na 15 minuten alweer vol zijn
                Last edited by frank207be; 21 februari 2010, 12:35.

                Comment


                • #9
                  Re: d700 - batterij in grip leeg - schakelt niet over naar interne bat.

                  Ik heb hetzelfde voor met een D300 en MB-D10.
                  Het gebeurt enkel (bij mij) als de batterij (in de grip) volledig leeg is, en voor zover ik me herinner (ik heb het zelden voor) enkel als ik mijn EN-EL4a (kloon) gebruik.

                  Sam

                  Comment

                  Working...
                  X