Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 33

Standaard D50 + lenzen in Carrefour

Weet er iemand welke lenzen (28-100 en 70-300) er bij de D50 zitten in de kit die door Carrefour verkocht worden ? (prijs 799 euro) Zijn dat Nikkon lenzen ?

Standaard Re: D50 + lenzen in Carrefour

ik denk het wel. staat dat ni in het folderke?
    heb het eigenlijk ni zo goed bekeken.

Neen, niet in 't folderke, niet op internet...

daar ben ik ook wel eens benieuwd naar... Iemand tijd om te gaan kijken en het ons te laten weten? thx

Zowel te Genk als te Hasselt in de Carrefour zitten ze sedert woensdag zonder toestellen omdat die allemaal (1 voor Genk, 2 voor Hasselt) teruggezonden moesten worden naar Nikon wegens problemen met de batterij. Nikon heeft hele reeksen D50's teruggeroepen omdat deze een reëel gevaar voor oververhitting inhielden (zoals destijds ook al met hun Coolpix 2000). Volgens de verkopers die ik gesproken heb, zouden er zelfs geen andere D50's meer binnenkomen. Dus : exit Nikon D50 actie!?
    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

bizar.. ik heb er hier eentje staan

in de folder was het wel een tikfout

18-55 en 55-200

en ja.. nikon lenzen

hoe kan ik weten als er probs zijn met de batterij?

net effe bij nikon de newsflash doorgenomen en ik heb geluk

mijn batterij = EL3 - 54AC
    en die komt niet voor in de lijst met te vervangen batterijen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaze
    bizar.. ik heb er hier eentje staan

in de folder was het wel een tikfout
    18-55 en 55-200
    en ja.. nikon lenzen

hoe kan ik weten als er probs zijn met de batterij?
    In welke Carrefour heb je hem gekocht?
    Kan je de lenzen wat nader omschrijven (opening, type)?

Hier in de folder staat lens 28-100 en lens 70-300

gekocht in carrefour te brugge sint kruis

lenzen:
    Nikkor AF-S 55-200 (4-5.6)
    Nikkor AF-S 18-55 (3.5-5.6)

Tegen welke prijs was die in de Carrefour?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoFramboos
    Tegen welke prijs was die in de Carrefour?
    1. staat in topicstart
    2. staat in carrefour folder die landelijk verspreid werd

Scooterrace.be
    Tracklife.net
    Nikon D50 + 70-300 amateur lenske

Lightbulb Re: D50 + lenzen in Carrefour

ik sta op het punt om een Nikon D50 aan te gaan schaffen. Men, dat wil zeggen vrienden die er verstand van zeggen te hebben, heeft mij geadviseerd om in ieder geval geen Coolpix 8800 te kopen. Die heeft wel een groot zoombereik maar er moeten toch allerlei nadelen aan kleven.
    De vraag is nu, waar haal ik goedkoop een D50. Zijn er in Belgie adressen waar ze goedkoop zijn? Zoals bij Carrefour?

Ik dacht erover om er een Tamron AF SP 18-200 bij aan te schaffen. Zelf heb ik nu nog een analoge Nikon F50 met soortgelijke lens maar dan dan van dat andere bekende merk (schiet me even niet te binnen). Daar ben ik wel tevreden over.

Of hebben jullie een ander advies? Een D70 bijvoorbeeld.

Jullie lijken me allemaal heel erg deskundig. Een boel dingen kan ik eenvoudigweg nog niet volgen. Daarom wil ik graag eerst jullie advies.

Zelf heb ik het idee dat de camera's in Nederland relatief goedkoop zijn. Ik bezocht bijvoorbeeld www.dfip.nl. Daar vind je goede prijsvergelijkingen. Zo'n site vond ik niet in Belgie of Duitsland.

Wie helpt me aan een goed advies..

Groet
    Hein

De D50 die een heel goed instapcamera is en niet te duur, kun je goedkoop aanschaffen bij Foto Rembrandt. Voor de body : 629 euro
    http://www.fotorembrandt.be/content/4513/site/?id=3753

Ik heb mijn body D50 gekocht bij Corné, maar toen kende ik die winkel nog niet. Prijs is nagenoeg gelijk.

Er is er ook een goedkope winkel in Hasselt, maar de naam schiet me niet te binnen

Die in Hasselt vind je op www.bartok.be (666 € D50 + 18-55 lens). Zelfde prijs wordt gevraagd in de Media-Markt te Hasselt.

Idd Bartok, die zocht ik

Ik heb de mijne besteld in Duitsland bij TOP FOTO. Bestelling is nog onderweg omdat ik op de VR lens wacht. 't Scheelt EEN PAK met belgische winkels... Dus als je liever een paar 100€ minder uitgeeft kan je daar eens gaan kijken.

De service (uitleg enzo) van een fotowinkel in belgië moet je in een webwinkel in het buitenland niet verwachten, maar als je daar zoals ik minder belang aan hecht....

Ik heb de mijne besteld in Duitsland bij TOP FOTO. Bestelling is nog onderweg omdat ik op de VR lens wacht. 't Scheelt EEN PAK met belgische winkels... Dus als je liever een paar 100€ minder uitgeeft kan je daar eens gaan kijken.

De service (uitleg enzo) van een fotowinkel in belgië moet je in een webwinkel in het buitenland niet verwachten, maar als je daar zoals ik minder belang aan hecht....
    Maar voor de service ( uitleg zelfs in t Nederlands ) moet je TopFoto niet laten .

Goede prijzen en goede service, ik ga er vlak na nieuwjaar ook nog naartoe.

ik ben blij dat jullie mij zo goed hebben geadviseerd. niemand zegt eigenlijk dat ik beter iets meer kan uitgeven voor een D70. De verschillen zijn zeker niet zo groot dat die een extra uitgave rechtvaardigen.

Overigens, voor prijzen kijk ook eens op www.dfip.nl Daar vind je nog lagere prijzen.
    Voor de body van de D50 betaal je bij foto Konijnenberg 'slechts' € 555. Dat is nog goedkoper dan in Hasselt of Aken.

Dank nogmaals

Bij top-foto kost een D50 body 579€ - 100€ cash back

Bij top-foto kost een D50 body 579€ - 100€ cash back
    amai, € 200 is een serieus verschil! In Leuven betaal je in de fotowinkel €679 voor een D50 body... (ben in 2 winkels langsgeweest) € 200 is nl. wel wat veel voor de expertise die je erbij krijgt...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tilborghs
    Overigens, voor prijzen kijk ook eens op www.dfip.nl Daar vind je nog lagere prijzen.
    Voor de body van de D50 betaal je bij foto Konijnenberg 'slechts' € 555. Dat is nog goedkoper dan in Hasselt of Aken.

Dank nogmaals
    Ik heb mijn D50 ook vorig weekend bij Konijnenberg gekocht, echt super service

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tilborghs
    ik ben blij dat jullie mij zo goed hebben geadviseerd. niemand zegt eigenlijk dat ik beter iets meer kan uitgeven voor een D70. De verschillen zijn zeker niet zo groot dat die een extra uitgave rechtvaardigen.
    Dat was ook niet onmiddellijk de vraag he. De verschillen zijn er wel degelijk hoor. Ik denk bijvoorbeeld aan remote flitsen. Enkel mogelijk met de D70(s). Je hebt maar 1 instelwiel... Er is al een topic gestart hier op BD meen ik mij te herinnneren over de verschillen. Misschien ook daar eens kijken ?
    D50-D70s-D200 - prijs is in verhouding met de mogelijkheden/kwaliteit....

.
    Uit zo'n opmerking kan ik alleen maar concluderen dat jij alles over een kam scheert en zelf nog nooit met Ingo en zijn vrouw gesproken hebt.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
    Uit zo'n opmerking kan ik alleen maar concluderen dat jij alles over een kam scheert en zelf nog nooit met Ingo en zijn vrouw gesproken hebt.
    Even verduidelijken, want ik heb mij blijkbaar slecht uitgedrukt.

Met service bedoel ik dat je elke 5 dagen kan bellen, dat je een uitgebreide uitleg krijgt bij elk product, dat je in de auto kan springen en even kan langsrijden als je even iets niet weet, etc, etc.

Ik heb zelf besteld bij top-foto omdat iedereen er vol lof over spreekt, dus met service bedoel ik niet: dat ze niet terugmailen (want dat doen ze wel, én snel én in 't nederlands, dat ze ni vriendelijk zijn, ...) die zaken.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten