Best BD'ers,
Deze week kom ik weer eens in het land, belgie dus en wil van de gelegenheid gebruik maken om op zoek te gaan naar een D200en misschien ook te vinden.
Daarom ook mijn vraag.Weet er iemand waar ik de D200 kan vinden op voorraad, dus geen online shopping etc.zodat ik eens kan langsgaan en alles een testen.Uiteraard heb ik ook interesse in de prijs![]()
Ook interesse in de SB-800 maar deze kan ik misschien online bestellen tenzij de prijs meevalt![]()
Risto
In Antwerpen kan je in verschillende winkels de D200 zo direct kopen. De prijs is er vaak interessanter dan in bepaalde on-line shops (raar, maar zeer zeker waar!).
De SB800 (en SB600) kan je ook wel direct vinden, maar de prijzen hiervan zijn dikwijls schandalig veel duurder dan in on-line shops...![]()
In de mediamarkt is de SB-800 normaal ook binnen maar de prijs 499€ is nu wel een pak over de prijs van nederland (359€ voor de NL versie)
Nikon D4 | Nikon D700 | Nikon 16-35mm 4.0 VR | Nikon 70-200mm 2.8 VR-II | Nikon 50mm 1.4G | Nikon SB-900 | LowePro Vertex 200AW | Manfrotto 055XDB + 804RC2
SHARPimages.be
Bij Foto grobet hangt uit de ze de D200 in stock hebben
Nikon materiaal
LucD: Heb je meer details, winkel + prijs?
Lohad: Heb je soms een idee over de prijs
Dank,
Risto
Ik geloof dat hij op stock is bij:
http://www.sdcard.be/Nederlands/Begin.htm en bij http://www.fotonelissen.be![]()
mvg FrançoisVM
BD0046BE Canon 7D
D200 minder dan €1600 (Mediamarkt, Action Shop Mortsel, Dierckx Mortsel, Grobet,...)
SB800 ts. €450 - €500 in deze winkels. Interessanter in on-line winkels.
Ok bedankt.
Dus het blijkt dat hij beschikbaar is.![]()
Zal morgen eens rondbellen.
Bedankt
Risto
Ik zag deze week reclame van de MediaMarkt
voor 2222 euro de body, een lens en een SB800
Nikon D300, AF-S DX VR 18-200mm 3.5-5.6G IF-ED, Nikkor AF-S 105mm F 2.8 G IF-ED VR , SB-800
Grote onbekende is:welke lens? Als dat een 18-200 VR is dan is het een koopje maar ik vrees van niet. Denk in het beste geval de 18-70.Oorspronkelijk geplaatst door Sepke
Hubert
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Sorry, maar ik heb gisterenmiddag het enige exemplaar D200 dat nog in stock was bij grobet meegenomen.![]()
Op de nieuwe levering zou het enkele weken wachten worden.
Greetz,
Frank
In merksem bij foto Rembrandt voor 1599 voor de D200
http://www.fotorembrandt.be/content/4513/site/?id=4694
Discussiemanager
een non-conformist op een non-conformistische wijze
*** member of the Belgium Strobist Group ***
gevonden.ga hem morgen ophalen![]()
![]()
alleen de batterij blijkt nog een probleem..nog effe zoeken..
risto
bedankt voor alle reakties
Zondag fotobeurs te Berchem,
Japancamera heeft altijd batterijen ENEL3e bij.
Nikon D800/ AF-S Nikkor 24mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 35mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 50mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 85mm f1.4 G/ Nikon SB-700
Best even rond bellen of de D200 effectief op stock is. De leveringsproblemen, na overgang invoerder vanaf 1 mei, zijn zeker nog niet opgelost.
Ik heb daarnet het krantje gezien, heb ik mij miskeken of stond daarin SB-600 flitser?Oorspronkelijk geplaatst door Sepke
![]()
Nikon D4 | Nikon D700 | Nikon 16-35mm 4.0 VR | Nikon 70-200mm 2.8 VR-II | Nikon 50mm 1.4G | Nikon SB-900 | LowePro Vertex 200AW | Manfrotto 055XDB + 804RC2
SHARPimages.be
en bij otto meer dan voldoende batterijen beschikbaar.![]()
![]()
Risto
Er stond vandaag een D200 in de fnac in de vitrine, dacht voor 1799.
Helaas geen battery grip. Weet er iemand eentje staan?
<edit>
oeps vergeten bij te zetten waar : in Gent...
</edit>
Jo.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
Nikon stuff