Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D10 leverbaar bij Konijnenberg

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D10 leverbaar bij Konijnenberg

    Kreeg net een mailtje van koopdigitaal.nl
    Mijn D10 zou, indien gewenst vanaf maandag ter bechikking zijn.

    Goed nieuws, ware het niet dat de prijs me GEWELDIG tegenvalt... 2295 euro incl. BTW!

    Wordt een zware beslissing, ofwel wachten, ofwel naar mijn mening te veel betalen voor een snelle levering van de camera
    Luc

  • #2
    Clash,

    Ik vind dit redelijk duur. Zeker als je vergelijkt met andere landen.
    Ik vraag me toch steeds af waar die enorme prijsverschillen (bijna 600€) toch vandaan komen.
    Dit kan toch niet alleen de taksen en btw zijn zeker ?
    Daarbovenop komt nog dat je in de Benelux 1 jaar garantie krijgt, en 400KM oostwaarts 2 of 3 jaar.

    Comment


    • #3
      Amai ik ben deze week bij Bartok in Hasselt geweest, daar lag de 10D in de vitrine. Hij had 10 stuks in voorraad. Prijs per toestel zonder lens: 1990,00 EUR. Scherpe prijs vond ik, zelfs in Duitsland en blijkbaar ook Nederland vind je ze een pak duurder!
      :: http://www.dpix.be ::

      Comment


      • #4
        Originally posted by clash
        Kreeg net een mailtje van koopdigitaal.nl
        Mijn D10 zou, indien gewenst vanaf maandag ter bechikking zijn.
        Gelieve 100 keer te herhalen : TIEN DEE, TIEN DEE, TIEN DEE.



        Comment


        • #5
          Clash,

          Gelet op de prijsontwikkelingen, zul je altijd zien dat na uitkomst van een nieuw type camera er zekere prijsdaling zal plaatsvinden. Ik neem dat op de koop toe (na natuurlijk wel even stevig onderhandeld te hebben) en stel me dan maar gelukkig en tevreden met het feit dat ik er dan tenminste mee kan werken en volop kan profiteren van de redenen die ik heb/had om een andere camera te willen. Overigens waarom sluit je niet aan bij de Jaja-10D-trein? Ik heb het idee dat het dan niet onnodig veel langer duurt alvorens je kunt beschikken over de betreffende camera. Nu ja, het zijn natuurlijk mijn gedachten.

          Jan
          You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

          Comment


          • #6
            Zou me idd graag aansluiten bij de Jaja-trein ,
            maar de voorjaarsklassiekers komen eraan...
            3-daagse de Panne, Ronde van Vlaanderen etc.. etc...
            en wat ik tot nu toe al gezien heb van de 10D, kan dat serieus wat scherpe beelden verschillen tov de D30...
            dus het moment van levering is te belangrijk voor mij.
            Luc

            Comment


            • #7
              Clash, koop 'm dan bij Bartok. Die heeft ze in voorraad, is in Belgie en scheelt toch al een 200€ met de prijs die jij hebt gekregen.

              Dan heb je 'm deze week al .....

              Comment


              • #8
                yep, ook ik kreeg vandaag een mail van koopdigitaal.nl dat ik de canon 10d indien gewenst maandag kan komen afhalen tegen de prijs van 2295€ terwijl ze hem aanbieden voor de prijs van 2245€, tis wel effe tanden bijten maar ik blijf toch even op jaja's trein zitten hopelijk heb ik hem via deze weg ook vlug in mijn bezit.

                digiron

                Comment


                • #9
                  Hallo,

                  We doen ons uiterste best om de toestellen&lenzen zo snel mogelijk geleverd te krijgen.

                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #10
                    Nadat ik mijn ongenoegen liet blijken over de prijs...
                    bleek dat de prijs in de mails de verkeerde is... 2495 is de correcte prijs... en nog veel te duur imo...
                    Luc

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by clash
                      Nadat ik mijn ongenoegen liet blijken over de prijs...
                      bleek dat de prijs in de mails de verkeerde is... 2495 is de correcte prijs... en nog veel te duur imo...
                      Dat zal waarschijnlijk de special kit zijn met de Canon 28-135 mm f3.5-5.6 IS USM lens en 128 MB CF kaart die kost namelijk 2498.- Euro in Duitsland.

                      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                      Comment


                      • #12
                        Sorry... moet 2245 zijn natuurlijk
                        Luc

                        Comment


                        • #13
                          ter info, volgens europese richtlijnen is elk EEG land VERPLICHT 2 jaar garantie te geven ... (wetgeveving per 1/1/2002)

                          Bartok heeft idd een scherpe prijs ...

                          Comment


                          • #14
                            Kijk ook eens op:
                            www.japancamera.nl

                            € 1995,-

                            Groet,
                            Piet Gerritsen

                            Comment


                            • #15
                              Thanks voor de info gasten...

                              Ik haal de camera morgen op bij Grobet...
                              vlakbij en de minste zorgen met wachttijden en verzendingen...

                              groeten,
                              Luc

                              Comment

                              Working...
                              X