Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cursus natuurfotografie Leuven!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cursus natuurfotografie Leuven!!

    hey,
    ik heb al enkele reacties gekregen van mensen die graag natuurfotografie zouden willen volgen..
    Ik had van JeroenM een tip gekregen om eens te gaan kijken naar www.natuurfotografie.be .
    Ik heb gemaild naar de verantwoordelijke, Rollin Verlinde en hem gevraagd of hij niet een cursus fotografie wou organiseren in het Leuvense. Hij vond dat goed als er minstens 25 mensen zich zouden inschrijven..
    Hij is er wel van overtuigd dat 'de meeste digitale camera's nog niet geschikt zijn om topfoto's mee te maken', maar wij zullen hem daar wel het tegendeel bewijzen hé In ieder geval is hij bereid deze cursus te geven en het lijkt me wel een sympathieke man te zijn!!

    Dus zou iedereen die geïnteresseerd is een reactie zou kunnen geven (via mail is ook ok), zodat we kunnen zien of het zou lukken dit aantal mensen bijeen te krijgen..
    Je kan misschien ook al eens op zijn site gaan kijken..

    vriendelijke groetjes,
    Kaat

  • #2
    Hoeveel kost het per deelnemer en wanneer zou het mogelijk dan doorgaan? Toch niet onbelangrijke vragen die anderen zich wellicht ook zullen stellen denk ik. Of heb ik iets gemist?
    Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

    Comment


    • #3
      Als je naar de site gaat, zul je daar wat meer informatie vinden bij 'cursus natuurfotografie in Waregem'.
      De data zullen ook wel in het voorjaar vallen (4 lessen en 2 excursiedagen als ik goed zie) en de prijs zal ook wel rond de 90 euro liggen.. maar er ligt nog niets vast hé.
      Juiste gegevens zullen volgen eens we weten of er wel genoeg geïnteresseerden zijn!!
      greetz,
      K

      Comment


      • #4
        Ik heb wel interesse

        Comment


        • #5
          ik ook maar dat wist je al.
          (enigszins afhankelijk van de datum natuurlijk)
          www.vildaphoto.net

          Comment


          • #6
            Ik heb ook wel interesse in die cursus.
            -----------------
            Dirk
            www.kums.be/dirk
            +-+ Nog steeds geen nieuwe foto's +-+

            Comment


            • #7
              ik ook wel , hangt natuurlijk wel af van de prijs en het tijdstip wanneer deze bijeenkomsten zijn.
              A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
              pics @ www.thejudge.be

              Comment


              • #8
                Laat je niets aanpraten.
                Met een digicam kan je onbeperkt experimenteren.

                Volgens mij wordt er hier te veel gezocht naar de goedkeuring van "anderen".

                Uiteindelijk maak je je fotootjes voor jezelf.

                Comment


                • #9
                  Ik ben ook wel geïntresseerd in een dergelijke cursus, uiteraard moet ik wel eerst weten wanneer deze cursus zou plaatsvinden voordat ik mij in schrijf, maar ge moogt alleszins iets laten weten!

                  Mail gerust moest het zover zijn om tom_rombouts@gmx.co.uk

                  Leuk initiatief!
                  °`~._.~´°`~._D300 - MB-D10 - 17-55 2.8 - 70-200VR1 2.8 - 35-105mm Macro f/3.5-4.5 - 50mm f/1.8 - ´°`~._.~´°°`~._.~´°`~._Strobist: SB800, SB600, SB28, RAYflash_.~´°`~._.~´°

                  Comment


                  • #10
                    Ik ben zeker ook geïnteresseerd, moet wel met de trein van Brugge komen dan,.. maar dat zal wel meevallen....

                    -Groetjes,

                    Mattias
                    Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

                    Comment


                    • #11
                      Ja, ik heb ook wel zin om enkele lesjes te volgen.

                      Comment


                      • #12
                        Ook hier intresse! Hou ons/mij op de hoogte zou ik zeggen. Lijkt me heel intressant!
                        Tiggy - Nikon Coolpix 4300

                        Comment


                        • #13
                          Leuke site, maar Waregem is wat te ver voor mij

                          Comment


                          • #14
                            Hey Arcturus, de cursus zou doorgaan in Leuven (waarschijnlijk nog steeds te ver voor je...)!! Op de site staat een andere cursus die al vast staat.
                            Kx

                            Comment


                            • #15
                              En nog maar iemand die interesse heeft...
                              Hangt natuurlijk wel van dat datums af of ik ook kan..
                              Leuk initiatief!
                              Time is a precious little thing....

                              Comment

                              Working...
                              X