Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Concertfoto's met kleine digitaal.. G3/G2??

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Concertfoto's met kleine digitaal.. G3/G2??

    Hoi,

    Ik bezoek de laatste tijd steeds vaker concerten. Tot voor kort kreeg ik hier en daar wel een F100 of D1 van Nikon binnen, maar steeds vaker doet men moeilijk daarover. Gelukkig gaat de techniek steeds verder en worden kleinere camera's steeds 'slimmer'. De doorsnee veiligheidsfunctionaris heeft niet door of een camera veel zoom heeft, zolang ie maar klein is zul je er wel weinig mee kunnen. Van die kennis wil ik gebruik maken. Ik wil dus een klein digitaaltje aan gaan schaffen voor concertfotografie met voldoende zoom, snelle AF (voor zo'n kleine camera dan) enz. Een E-10 of iets dergelijks is doorgaans al te groot vanwege de 'indrukwekkende'lens.

    Wat raden jullie me aan? Een G2/G3? Dat is waar ik zelf aan dacht.

    Gr.

    Dré
    -------------------------------------------------------
    D2H :)

  • #2
    Qua binnensmokkelgehalte scoort ie wel goed, een kameraad van mij heeft hem toch binnengekregen op Roskilde Festival deze zomer. En op zo'n evenementen wordt je dan nog van boven tot onder gecontroleerd.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #3
      Ik heb het al enkele malen geprobeerd met een G2, niet meteen superfotos, maar het valt nog wel mee.

      een (oud) voorbeeld : http://www.pbase.com/jancastermans/victims_family

      Comment


      • #4
        Originally posted by Dré
        Hoi,

        Ik bezoek de laatste tijd steeds vaker concerten. Tot voor kort kreeg ik hier en daar wel een F100 of D1 van Nikon binnen, maar steeds vaker doet men moeilijk daarover. Gelukkig gaat de techniek steeds verder en worden kleinere camera's steeds 'slimmer'. De doorsnee veiligheidsfunctionaris heeft niet door of een camera veel zoom heeft, zolang ie maar klein is zul je er wel weinig mee kunnen. Van die kennis wil ik gebruik maken. Ik wil dus een klein digitaaltje aan gaan schaffen voor concertfotografie met voldoende zoom, snelle AF (voor zo'n kleine camera dan) enz. Een E-10 of iets dergelijks is doorgaans al te groot vanwege de 'indrukwekkende'lens.

        Wat raden jullie me aan? Een G2/G3? Dat is waar ik zelf aan dacht.

        Gr.

        Dré
        Dré, kijk eens naar de nieuwe Olympus C-5050, ik heb hem bijna 1 week, superkwaliteit met 5 megapixel, F1.8 objectief en alles is volledig met de hand in te stellen, het wordt de kleine e-20 genoemd.

        Comment


        • #5
          Ik ga 't eens bekijken. Bedankt voor de tip.
          -------------------------------------------------------
          D2H :)

          Comment

          Working...
          X