|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Mijn echtgenote heeft een Powershot A590 IS en daar maakt ze zeer mooie foto's mee. (link: http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...590_serie.html) Toestel kost 137,27 Euro zonder SD kaartje. Kan volautomatisch als zowel volledig met de hand ingesteld worden
|
|
|||
|
Iets moeilijker te vinden, maar de Sony W150 heeft wel een stevige indruk op mij nagelaten.
vooral de scherpte aan de randen is voor een compactje geen evidentie, dat heeft deze beslist wel! De lens begint ook vanaf 30mm, dus dat is ook mooi ![]() Gemakkelijker te vinden is de W170 met 10MP ipv 8MP...kost wat meer. Bij Konijnenberg hebben ze de W150 voor ietsje minder dan 200 euro, maar niet in voorraad. Op www.dcresource.com vind je een duidelijke review van de W150. Bekijk vooral ook de voorbeeldfoto's!
|
|
||||
|
Ik was al in de richting van Canon en de Sony W reeks aan het denken.
Het voornaamste is dat er zeer weinig vertraging op zit bij het afdrukken. Ze heeft nu een HP en das echt niet te doen om bewegende onderwerpen te fotograferen en al zeker geen honden. Bedankt in ieder geval al voor de reacties. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Compactje voor dochter lief | FotoDirk | Camera's | 10 | 10 mei 2007 10:52 |
| mijn dochter | monique12 | Showcase Model, Studio & Glamour | 13 | 14 juni 2006 23:08 |
| dochter en moeder | frankyboy | Showcase Model, Studio & Glamour | 5 | 17 mei 2006 19:49 |
| We Hebben Een Dochter !!!! Jippieeeeee | mauske | Showcase Model, Studio & Glamour | 26 | 7 mei 2006 23:28 |
| Mier kijkt toe terwijl een luis een dochter baart | mvdh | Showcase Macro & Close-Up | 30 | 3 juni 2005 09:13 |
![]() |