Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact toestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compact toestel

    Hallo,

    Ik heb een probleempje een tante van mij wil een digitaal toestelletje kopen.
    Het zouw iets moeten zijn dat wel degelijk is maar ook weer niet te duur nl. <200 eurotjes. Dat is dus al een probleem in de betere klassen. Kwa functies moet het zeker niet te veel zijn maar de optische zoem van 3x lijkt me tog niet overbodig. Daarom vraag ik het aan jullie welk toestelletje dat ik kan aanraden?
    'Ben namelijk niet met die kleine compacts bezig ben eerder voor het gote geschut '

    alvast bedankt
    D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel :)

  • #2
    Re: Compact toestel

    Kijk eens op www.kieskeurig.nl en dan bij de digitale camera's.
    http://www.fotohans.eu

    Comment


    • #3
      Re: Compact toestel

      Ik zou gaan voor het super compacte en resoluut kiezen voor de IXUS 750, dit gaat wel boven je budget, maar je krijgt er dan ook een super mooi en degelijk compactje voor in de plaats. Ik zou dus nog even doorsparen



      MVG, Jeff
      Last edited by Digipics357; 4 februari 2006, 12:37.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Compact toestel

        Is wel 2x het budget van de Tante.

        Kijk deze eens. http://www.kieskeurig.nl/product/094...F400396340.htm
        Last edited by Hansel; 4 februari 2006, 12:45.
        http://www.fotohans.eu

        Comment


        • #5
          Re: Compact toestel

          Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
          Ik zou gaan voor het super compacte en resoluut kiezen voor de IXUS 750, dit gaat wel boven je budget, maar je krijgt er dan ook een super mooi en degelijk compactje voor in de plaats. Ik zou dus nog even doorsparen
          MVG, Jeff
          2x is wel iets te veel

          @ Hansel ziet er wel iets degelijks uit en betaalbaar

          Het is dan ook niet de bedoeling om kaskrakers te fotograferen he alleen maar voor gezinsfoto's en af en toe eens een klein reisje te fotograferen
          Last edited by lut; 4 februari 2006, 13:53. Reden: Quote ingekort
          D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel :)

          Comment


          • #6
            Re: Compact toestel

            de kogel is door de kerk. rap he
            Ze hebben er 1tje in de macro gekocht een HP R717,
            en hopen dat ze er goed mee varen

            bedankt voor de hulp
            D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel :)

            Comment

            Working...
            X