Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

compact camera met zeer snelle lensmotor

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • compact camera met zeer snelle lensmotor

    Hallo,
    bestaan er ook compact camera's met een zeer snelle motor om de lens te bedienen ?
    Bij reflex camera's is dit een optie om een toestel aan te kopen,
    maar bestaat deze ook onder de compact camera's ?

  • #2
    Re: compact camera met zeer snelle lensmotor

    Bedoel je voor de autofocus of voor te zoomen? Als het voor te zoomen is, kan je best één zoeken met manuele zoom, dat gaat meestal een stuk sneller dan ééntje die met een motor zoomt. Ivm AF, moet je de reviews lezen denk ik. Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee.
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

    Comment


    • #3
      Re: compact camera met zeer snelle lensmotor

      Oorspronkelijk geplaatst door hooibeestje Bekijk bericht
      Hallo,
      bestaan er ook compact camera's met een zeer snelle motor om de lens te bedienen ?
      Bij reflex camera's is dit een optie om een toestel aan te kopen,
      maar bestaat deze ook onder de compact camera's ?
      Nikon J1 is compact en enorm snel in autofocus, met manuele zoom en verwisselbare lenzen.

      Comment


      • #4
        Re: compact camera met zeer snelle lensmotor

        Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
        Nikon J1 is compact en enorm snel in autofocus, met manuele zoom en verwisselbare lenzen.
        M.i. antwoord naast de kwestie.
        Er wordt gevraagd naar een zeer snelle motor om de lens te bedienen en niet om een snelle autofocus.
        Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

        Comment


        • #5
          Re: compact camera met zeer snelle lensmotor