Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cokin filters gezocht (tweedehands of nieuw)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cokin filters gezocht (tweedehands of nieuw)

    Hoi,

    ik heb thuis een step-up ring en zo een houder om vierkante cokin filters in te schuiven voor op mijn Canon G2. Ik heb nog wat oude filters liggen maar ik zou er nog een paar bij willen.

    * neutral density filter gray (ik weet echter niet welke waarde ik nodig heb om een rivier bij daglicht zo mooi vloeiend te maken???)
    * graduated gray filter
    * graduated blue filter
    * warm filter

    Enig idee waar ik die heel goedkoop zou kunnen vinden? Tweedehands of nieuw? En wat zou me dat kosten?

  • #2
    Originally posted by boeykenk
    Hoi,

    ik heb thuis een step-up ring en zo een houder om vierkante cokin filters in te schuiven voor op mijn Canon G2. Ik heb nog wat oude filters liggen maar ik zou er nog een paar bij willen.

    * neutral density filter gray (ik weet echter niet welke waarde ik nodig heb om een rivier bij daglicht zo mooi vloeiend te maken???)
    * graduated gray filter
    * graduated blue filter
    * warm filter

    Enig idee waar ik die heel goedkoop zou kunnen vinden? Tweedehands of nieuw? En wat zou me dat kosten?
    Waarschijnlijk kan ik je die tweedehands en in onberispelijke staat bezorgen. Ik zal vanavond eens kijken wat ik allemaal nog liggen heb.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Hey Marc,

      dat zou fantastisch zijn. Je moet maar een seintje geven als je eens rondgeneusd hebt. Van waar ben je trouwens? Enne, al enig idee voor hoeveel je ze van de hand zou willen doen? Ben pas verhuisd en moet dus wat op mijn centjes letten

      Comment


      • #4
        LOL !
        Ik heb pas een 10D gekocht en spaar nu voor een witte buis !

        Ik mail je vanavond, want ik weet echt niet van buiten wat ik nog liggen heb.
        Ik werkte vroeger met een Minolta XG-9 en heb zeker een 3-tal van die filters gehad.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          En en en ... heb je al eens rondgekeken Marc?

          Comment


          • #6
            Originally posted by boeykenk
            En en en ... heb je al eens rondgekeken Marc?
            OOOOPS ! Gisterenavond onverwachts bezoek gekregen en TOTAAAAAAAAAAAL vergeten....
            Ik zal vanavond proberen eraan te denken, zo niet, val me dan gerust nog maar eens lastig hoor !!!

            Mijn verontschuldigingen.
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Hallo boeykenk,

              Filters gevonden !
              Ik zend je NU een email !
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment

              Working...
              X