Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CF Kingstone

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CF Kingstone

    Een vriend van mij heeft een cf kaart van kingstone 128 mb en wil deze verkopen omdat hij een 256 mb heeft gekocht hij vraagt er 40 euro voor en ik ga ze toch eens testen naar het schijnt is dat een goed merk maar eigelijk heb ik geen extra kaart meer nodig maar indien ze echt zo snel is als men er van zegt koop ik ze maar
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

  • #2
    Lijkt me een goeie beslissing
    Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

    Comment


    • #3
      Originally posted by Loodgieterke
      Een vriend van mij heeft een cf kaart van kingstone 128 mb en wil deze verkopen omdat hij een 256 mb heeft gekocht hij vraagt er 40 euro voor en ik ga ze toch eens testen naar het schijnt is dat een goed merk maar eigelijk heb ik geen extra kaart meer nodig maar indien ze echt zo snel is als men er van zegt koop ik ze maar
      Gebruik je ook een card-reader van Danelec?? Heb me laten vertellen door ervaringen dat CF kaarten van Kingston zich niet (of toch niet makkelijk!) laten lezen door die card reader ... 't Is maar dat je het weet
      Sam greetzzzzzzz U
      -------------------------------------------
      Never apologize for showing feeling.
      When you do so, you apologize for the truth.
      -------------------------------------------
      Canon Stuff

      Comment


      • #4
        Ik zal het niet na laten om het te melden goed gezien van u ik had er weer niet aan gedacht se en neen ik gebruik een kaartlezer van lead & data met twee extra usb poorten aan en momenteel gebruik ik toshiba kaarten en ben daar heel tevreden over
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

        Comment


        • #5
          Ik heb een Kingston 128MB HighSpeed en deze werkt fatastisch en heb er geen problemen mee gehad in welke reader dan ook. (en neem van mij aan dat de kaart in veel verschillende readers is gegaan)

          Comment


          • #6
            Als je die nog verkoopt heb ik wel interesse


            grtz,
            Tine

            Comment


            • #7
              Ik zal aan u denken als ik ze toch niet koop dan mag jij ze hebben voor 40 eurokes en ze is nog maar 3 weken oud samen met factuur
              Originally posted by CaLim3r0
              Als je die nog verkoopt heb ik wel interesse


              grtz,
              Tine
              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

              Comment


              • #8
                oké, thx!

                Comment


                • #9
                  Jammergenoeg trek ik mijn reactie van daarnet in.
                  Ik was namelijk van plan een CF-kaart te kopen omdat ik er dringend eentje nodig hebt, nu moest ik vandaag beslissen of ik deze ging bestellen zodat ik ze deze week nog kan hebben.

                  Sorry voor het bod

                  Comment


                  • #10
                    Ik kan je verzekeren dat Kingston CF kaarten 100% compatibel zijn met de officielle CF standaard en dus in alle lezers werken behalve die lezers die niet aan die standaard voldoen maar dan zijn het eigenlijk ook geen CF kaartlezers .

                    Als je een probleem hebt met je Kingston CF kaart bel dan volgend gratis nummer vanuit Belgie 0800/727.63 of vanuit nederland 0800/22.48.49. Als je een kwaliteitskaart koopt krijg je ook service dus maak er gerust gebruik van. Spijtig genoeg is die service momenteel enkel in het engels, voor Belgie kan frans ook. Deze service centrale zit in de UK en men heeft er moeilijkheden om nederlandstaligen te vinden die deze baan willen doen en blijven doen.

                    En ja hoor Kingston is een heel goed merk . Ze zijn niet voor niets de nummer 1 in de wereld op het gebied van memory.

                    Comment


                    • #11
                      Ok dank u voor alle uitleg en ik denk aan deze prijs kan ik ze maar beter kopen
                      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                      Comment

                      Working...
                      X