Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon strikes back !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon strikes back !!!

    Kijk, als Nikon gebruiker kan ik dat alleen maar toejuichen.

    Omlaag met die prijzen!

    Comment


    • #17
      Re: Canon strikes back !!!

      mja die grote bedrijven hebben een heuse R&D afdeling hee

      bij wijze van spreken kunne ze wel iets uit hun hoed toveren waarvan de marketingsectie eerst zei dat de markt er nog niet klaar voor was
      foto als spiegel of als venster?

      Comment


      • #18
        Re: Canon strikes back !!!

        Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
        mja die grote bedrijven hebben een heuse R&D afdeling hee

        bij wijze van spreken kunne ze wel iets uit hun hoed toveren waarvan de marketingsectie eerst zei dat de markt er nog niet klaar voor was
        Meestal is het andersom: de marketing afdeling wil een produkt op de markt zetten terwijl de technische afdeling nog laaang niet klaar is .

        Comment


        • #19
          Re: Canon strikes back !!!

          nah, de technische afdeling wil het perfect hebben
          foto als spiegel of als venster?

          Comment


          • #20
            Re: Canon strikes back !!!

            Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
            nah, de technische afdeling wil het perfect hebben
            Gek he, dat R&D en de klanten het in grote lijnen met elkaar eens zijn terwijl marketing maar wat dóet . Tenminste, daar lijkt het vanuit ons (ontwikkelclub) oogpunt vaak wel op

            Comment


            • #21
              Re: Canon strikes back !!!

              Marketing is het creeren van ongegronde vraag...

              De consumenten willen graag cameras met optie X+1, R&D ook, maar dat is op het moment niet leverbaar tegen een prijs die compatiebel is met de vraag...dus zetten de marketingjongens de R&D onder druk om de camera af te schaven naar X en verzinnen een hoop nieuwe termen voor de oude features die op de camera zitten.

              Daarmee vertraagt de release van de X+1 camera voorbij het punt tot waar de consumenten willen wachten en de arme sukkelaars kopen toch allemaal de X camera om niet te blijven zitten met X-1.

              Comment


              • #22
                Re: Canon strikes back !!!

                Waarom wordt er op fora altijd veel meer ge***d over camera's die niet bestaan, en waarschijnlijk nooit zullen bestaan, dan over camera's die wél bestaan .
                De volgende draad die ik verwacht vergelijkt de beeldkwaliteit van de niet bestaande Eos 35D met de niet bestaande Nikon D200s

                Comment


                • #23
                  Re: Canon strikes back !!!

                  de nagel op de kop!
                  D700 - 24-70 NIKKOR - 70-200 VR NIKKOR - SB-800 - MANFROTTO 055PROB + ballhead en ng wa reflectieschermkes en een difuusschermke waar ik veel aan heb :-)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Canon strikes back !!!

                    en toch.... bekijk dit eens

                    Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.


                    Last edited by Defender M; 2 februari 2006, 14:21. Reden: link correct zetten
                    Fuji XT2 - XF 10-24 f/4 - XF18-55 f2,8- f4 XF 55-200 f3,5-4,8
                    + b.u. Fuji X-E1

                    Comment


                    • #25
                      Re: Canon strikes back !!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door krisd
                      Waarom wordt er op fora altijd veel meer ge***d over camera's die niet bestaan, en waarschijnlijk nooit zullen bestaan, dan over camera's die wél bestaan .
                      De volgende draad die ik verwacht vergelijkt de beeldkwaliteit van de niet bestaande Eos 35D met de niet bestaande Nikon D200s
                      Dat is toch normaal. Alle camera's zijn 3 maand na hun lancering al van kop tot teen en terug besproken. Veel nieuws valt er niet te vertellen buiten de gebruikelijke dingen die voor elke camera terugkomen.

                      De nog onbestaande dat zijn nu juist diegene waarover we alles willen weten en nog niets van weten. En zodra er iets is dan begint dat bespreken van hierboven. Of het nu echt een feature is of niet.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Canon strikes back !!!

                        Dit zou dan het eerste officiele lek moeten zijn.

                        Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.


                        Wegens de naamgeving 30D en de lens 85 mm denk ik eerder aan een vervalsing.

                        Jan.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Canon strikes back !!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D
                          Dit zou dan het eerste officiele lek moeten zijn.

                          Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.


                          Wegens de naamgeving 30D en de lens 85 mm denk ik eerder aan een vervalsing.

                          Jan.

                          Neen, dit is the real stuff.
                          Ik zit er gewoon pal op met mijn inschattingen : een 17-55 /2.8 EFs, die het engagement van Canon in Efs mount zal gaan onderschrijven. De 85 is waarschijnlijk een nieuwe 85L met afstandsinformatie.

                          sugar
                          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                          http://supermasj.zenfolio.com

                          Comment


                          • #28
                            Re: Canon strikes back !!!

                            De eerste afbeelding is verdwenen.

                            Hier staat dezelfde afbeelding opnieuw, maar heel opvallend, zonder de beeld(compressie)fouten van de eerste afbeelding.

                            Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.


                            Vervalsing verbeterd ?

                            Jan.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Canon strikes back !!!

                              Alhoewel het er geloofwaardig uitziet heb ik toch wat problemen met enkele zaken. DE S3 IS wil ik wel geloven maar een S31S wat is da? En bij de lenzen het diafragma niet vermelden vind ik ook raar.

                              Maar ik weet ondertussen toch al wat over de 20D opvolger alhoewel ik de naam niet ken dus op dat vlak ben ik al minder benieuwd. De lenzen daarentegen dat is pas interessant om te weten te komen.

                              En zeggen dat ik volgende week geen internet access heb. Nog 1 week langer geduld hebben dus

                              Comment


                              • #30
                                Re: Canon strikes back !!!

                                En dan hebben we nog twee nieuwe DSLR's van Nikon de Dxx met 8MP en de Dxx met 9MP.

                                Ondertussen is Konica Minolta al bijna uitgedumpt en maakt Pentax GmbH aanstalten om het dumpen voort te gaan zetten.

                                Canon begint op 21 februari met een nieuwe Cash Back actie van 300 Euro op de 200D en op 28 februari eindigt de Cash Back actie van de 20D van 150 Euro.

                                De bestaande Canon PowerShots zijn vanochtend in prijs gedaald en vliegen voor dumpprijzen de deuren uit. Bijvoorbeeld de 2 IS.

                                Wat is nu wijsheid, profiteren van die dumpprijzen en je geld uitgeven aan glas of je geld uitgeven aan het nieuwste van het nieuwste en besparen op glas ?
                                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                                Comment

                                Working...
                                X