Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CANON SPEEDLITE 550 EX

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CANON SPEEDLITE 550 EX

    hi all,

    heeft iemand enig idee waar deze flash momenteel (in vlaanderen/brussel) in stock zou zijn : ik heb hem momenteel bijna 2 maand in bestelling en canon kan nog steeds geen leveringstermijn vooropstellen.

    bedankt voor jullie hulp,

    erwin

  • #2
    Hallo bpolus,

    Er zijn nog andere forumleden aan het wachten op de 550EX ...
    Ik vrees dus dat het een "algemeen" tekort is.

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      via internet:
      www.photoandmore.de
      in voorraad, dus enkele dagen na de bestelling aan huis geleverd.
      prijs: 379 EUR, hier komt nog 16 EUR verzending bij.

      Yoda.
      "Away put your weapon, I mean you no harm"

      Comment


      • #4
        Hallo,
        Ik had deze flash op 27/10 besteld bij http://www.photoandmore.de terwijl die daar in voorraad was. Na een week nog niets in de brievenbus gevonden. Daarna heb ik hen een mail gestuurd en ik kreeg dit terug :
        Dear Mr.,

        the package has been send back to us with the notification: return to sender. We canceled the order and transfered the money back to your creditcard.
        If you have any further question feel free to contact us.

        Sincerely

        Photoandmore GmbH
        Peter-Sander-Straße 41d
        55252 Mainz
        Telefon +49 - (0) 61 34 - 28 677 0
        Telefax +49 - (0) 61 34 - 28 677 44
        email shop@photoandmore.de
        net www.photoandmore.de

        gez. Astrid Shepherd
        Terwijl mijn adres gegevens volledig juist waren en er altijd iemand thuis geweest is om het pakje in ontvangst te nemen. Vervolgens meer uitleg gevraagd om desnoods de flash terug op te sturen enz. maar nog altijd geen antwoord gekregen! Het geld heb ik wel zonder problemen een week later terug op mijn visa zien verschijnen. Misschien heeft inderdaad toch de post het laten afweten maar voor de rest vond ik de communicatie ondermaats.

        Comment


        • #5
          Ik had vroeger een Speedlite 550EX besteld bij Photoandmore en kreeg het binnen een week, 5 dagen om exact te zijn. Later bestelde ik een Canon EF50/1.4 lens , ook binnen een week ontvangen. Geen problemen met dit Duits bedrijf.


          ps de Speedlite 550EX is nu in handen van JaJa en die is heel tevreden met de flitser.
          Groetjes, Blord

          Canon 7D en wat lenzen.

          Comment


          • #6
            voor de volledigheid : heb net van mijn fotohandelaar bericht ontvangen dat de flash is aangekomen - twee maanden gewacht

            erwin

            Comment

            Working...
            X