Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon s45

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon s45

    hey allemaal,

    allereerts iedereen een zalige kerst een gelukkig nieuwjaar toegewenst natuurlijk


    Nu een vraagje :

    Kzou een digitale camera willen aanschaffen ( CANON S45 ) en heb die gezien op een duitse site ( www.fotoking.de ) voor 664.44 euro en mijn vraag is nu of die camera's eigenlijk dezelfde zijn als hier in belgie en dus ook hier zonder problemen werken en er een nederlandstalige handleiding bijzit?en kent iemand die site of heet iemand op die site of een ander site van duitsland al eens een camera gekocht en wat de bevindingen zijn??

    De prijs is zeer aantrekkelijk he! hier kost ditzelfde toestel 950 euro!!en in luxemburg nog 775 euro en dan moet ik er zelf achtergaan.
    bij deze site leveren ze en dat kost 30 euro voor buitenland dus alles uitgerekend goedkoopst tot nu toe he?


    iemand misschien nog sites voor bestellen van digitale camera's in belgie/nederland/duitsland ofzo die betrouwbaar zijn en goedkoper en bovendien leveren aan huis?

    alvast bedankt.

  • #2
    Originally posted by cyberdog
    hey allemaal,

    allereerts iedereen een zalige kerst een gelukkig nieuwjaar toegewenst natuurlijk


    Nu een vraagje :

    Kzou een digitale camera willen aanschaffen ( CANON S45 ) en heb die gezien op een duitse site ( www.fotoking.de ) voor 664.44 euro en mijn vraag is nu of die camera's eigenlijk dezelfde zijn als hier in belgie en dus ook hier zonder problemen werken en er een nederlandstalige handleiding bijzit?en kent iemand die site of heet iemand op die site of een ander site van duitsland al eens een camera gekocht en wat de bevindingen zijn??

    De prijs is zeer aantrekkelijk he! hier kost ditzelfde toestel 950 euro!!en in luxemburg nog 775 euro en dan moet ik er zelf achtergaan.
    bij deze site leveren ze en dat kost 30 euro voor buitenland dus alles uitgerekend goedkoopst tot nu toe he?


    iemand misschien nog sites voor bestellen van digitale camera's in belgie/nederland/duitsland ofzo die betrouwbaar zijn en goedkoper en bovendien leveren aan huis?

    alvast bedankt.
    Amerikaanse canon's zijn altijd goedkoper. Canon Belgie geeft echter geen enkele garantie op de geleverde camera. U kunt zelfs geen nederlands of frans manual van hun krijgen. Informeer in ieder geval of U een camera met Pal uitvoering krijgt. En ook of de 128 MB geheugenkaart erbij zit.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Originally posted by cyberdog
      hey allemaal,

      allereerts iedereen een zalige kerst een gelukkig nieuwjaar toegewenst natuurlijk


      Nu een vraagje :

      Kzou een digitale camera willen aanschaffen ( CANON S45 ) en heb die gezien op een duitse site ( www.fotoking.de ) voor 664.44 euro en mijn vraag is nu of die camera's eigenlijk dezelfde zijn als hier in belgie en dus ook hier zonder problemen werken en er een nederlandstalige handleiding bijzit?en kent iemand die site of heet iemand op die site of een ander site van duitsland al eens een camera gekocht en wat de bevindingen zijn??

      De prijs is zeer aantrekkelijk he! hier kost ditzelfde toestel 950 euro!!en in luxemburg nog 775 euro en dan moet ik er zelf achtergaan.
      bij deze site leveren ze en dat kost 30 euro voor buitenland dus alles uitgerekend goedkoopst tot nu toe he?


      iemand misschien nog sites voor bestellen van digitale camera's in belgie/nederland/duitsland ofzo die betrouwbaar zijn en goedkoper en bovendien leveren aan huis?

      alvast bedankt.
      leeftijd 52 jr

      Comment


      • #4
        er zit een 32 MB CF bij
        wel PAL-ondersteuning
        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

        Comment


        • #5
          Het zijn niet noodzakelijk amerikaanse camera's die je krijgt.
          Ik heb mijn camera in nederland gekocht en het was een duitse. Er zit ook alleen een duitse handleiding bij, maar dat is geen probleem want je kunt de engelse downloaden van internet.

          En de internationale garantie is ook geen enkel probleem met mijn toestel. Niet dat ik ze al nodig heb gehad, maar internationale garantie is nu eenmaal internationale garantie en de importeur is wettelijk verplicht om zich aan zijn garantiecertificaat te houden. Dus je moet wel opletten dat deze kaart erbij is!!
          Time is a precious little thing....

          Comment

          Working...
          X