Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon powershot A95 handleinding

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon powershot A95 handleinding

    Hallo, ik heb een powershot A95 gekocht en ben opzoek naar de nederlanstalige handleiding??

    hie heeft er een die me deze wil door mailen of wie weet waar ze te aftehalen is?

    groetjes

  • #2
    Re: canon powershot A95 handleinding

    Oorspronkelijk geplaatst door R0bke
    Hallo, ik heb een powershot A95 gekocht en ben opzoek naar de nederlanstalige handleiding??

    hie heeft er een die me deze wil door mailen of wie weet waar ze te aftehalen is?

    groetjes
    Ik heb hier een heleboel A95 met nederlandse handleidingen liggen. Zoek een kennis en laat die zo'n toestel kopen en dan kunt u de handleiding ......

    [Edit Mod PcWiet]: Otto, het is niet netjes om de mensen aan te sporen tot illegale praktijken. Daarom heb ik ook nog even dat gedeelte van je reply gewist.
    Last edited by pcwiet; 2 februari 2005, 14:50.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Re: canon powershot A95 handleinding

      Oorspronkelijk geplaatst door R0bke
      Hallo, ik heb een powershot A95 gekocht en ben opzoek naar de nederlanstalige handleiding??

      hie heeft er een die me deze wil door mailen of wie weet waar ze te aftehalen is?

      groetjes

      ***************

      Succes met je toestel. De mijne komt hopelijk deze week toe.
      Last edited by Hanske; 2 februari 2005, 14:08.
      www.i-mac.be
      http://www.cerclebrugge.be

      Comment


      • #4
        Re: canon powershot A95 handleinding

        Dat men thuis ladingen illegale muziek of software heeft is niet ons probleem. Wat wel ons probleem is, is als men dit op het Belgiumdigital-forum gaat aanbieden of dat men hier links neerzet naar sites waar deze software, muziek of films zijn te verkrijgen. Wij kunnen hier grote problemen mee krijgen, alsook onze hosting-firma. Foto's waarvan je niet de auteur bent en die copy-right protected zijn (zonder toestemming van de auteur). Warez, cracks, no-cd patches en dergelijke, MP3's met copyrighted inhoud, DivX films met copyrighted inhoud en URL’s die hiernaar verwijzen.


        Dat is dus de reden dat ik de link verwijderd heb , en dit topic op slot gaat.
        Ook op handleidingen berust een copy-right.
        Last edited by Hanske; 2 februari 2005, 14:12.
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment

        Working...
        X