Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Powershot A40 nog kopen?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Powershot A40 nog kopen?

    Ik ben aan het denken om als alternatief van de Medion camera (die ik ben mislopen en ik heb geen zin om nog meer dan een maand te wachten) een Canon Powershot A40 te kopen...

    Is dit een goed alternatief? Is het nog wel de moeite om een 2 megapixel-camera te kopen? En is de Powershot A40 niet al een beetje 'te oud' (het gaat immers snel op informatievlak, en deze camera is toch al een heel aantal maanden uit...)

    Indien jullie het de moeite inden om dit toestel nog te kopen, waar kan ik het dan het goedkoopste krijgen...? (ik woon in België, dus ofwel winkel in het Antwerpse ofwel een webbedrijf dat naar België kan leveren...)

    Superman
    Canon Powershot A40

  • #2
    Originally posted by Superman
    Ik ben aan het denken om als alternatief van de Medion camera (die ik ben mislopen en ik heb geen zin om nog meer dan een maand te wachten) een Canon Powershot A40 te kopen...

    Is dit een goed alternatief? Is het nog wel de moeite om een 2 megapixel-camera te kopen? En is de Powershot A40 niet al een beetje 'te oud' (het gaat immers snel op informatievlak, en deze camera is toch al een heel aantal maanden uit...)

    Indien jullie het de moeite inden om dit toestel nog te kopen, waar kan ik het dan het goedkoopste krijgen...? (ik woon in België, dus ofwel winkel in het Antwerpse ofwel een webbedrijf dat naar België kan leveren...)

    Superman
    De Canon A40 is een perfecte camera kwa kwaliteit en prijsverhouding.
    De foto's die worden afgedrukt op 10x15 zijn van sublieme kwaliteit.

    Als je de camera via het web koopt zitten daar geen nederlandse handleidingen bij. Voor 8 Euro + kopie garantiebewijs + kopie rekening kun je bij Canon Belgie de nederlandse handleiding krijgen.

    je kunt ook met onderstaande link de engelse handleiding in pdf formaat laden.
    http://www.handleiding-online.nl

    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Als je bij www.webvoordelig.nl besteld heb je je wel een nederlandstalige handleiding, als je bij Duitse of Luxemburgse of... besteld heb je de handleiding in andere talen. Op www.powershot.com kan je de Engelstalige gratis downloaden.

      Verder volledig met otto eens: ik ben een tevreden a40 bezitter, ik heb hem enkele weken terug gekocht

      Tom
      --Canon PS A40--
      --BD0180BE--

      Comment


      • #4
        Jullie zijn blijkbaar duidelijk van mening dat ik deze camera moet kopen. Ik was zelf ook al die mening toegedaan, maar ik wou toch wel echt zeker zijn...

        Wat betreft de anderstalige handleiding als ik bestel bij één of ander webbedrijf; dat wist ik al. Ik heb de indruk dat het toch de moeite waard is om via zo'n webbedrijf te bestellen aangezien die meestal goedkoper zijn!! (die handleiding is nu ook weer niet zooo belangrijk he)

        Ik ben echter nog wel op zoek naar de goedkoopste manier om aan het toestel te geraken (en dan bedoel ik uiteraard niet stelen )
        Wie weet waar ik dit toestel het goedkoopste kan krijgen????

        Superman
        Canon Powershot A40

        Comment


        • #5
          Originally posted by Superman

          Indien jullie het de moeite inden om dit toestel nog te kopen, waar kan ik het dan het goedkoopste krijgen...? (ik woon in België, dus ofwel winkel in het Antwerpse ofwel een webbedrijf dat naar België kan leveren...)
          Superman
          informeer eens bij bij Grobet,Eiermarkt Antwerpen(geen aandelen,jammer genoeg)hun prijzen liggen lager dan die in de meeste Belgische winkels.

          Comment


          • #6
            www.tweakers.net.
            Camerahuis NL of zoiets.
            320€ + 17€ verzendkosten.

            BTW : moest je toch langs Grobet passeren, weet me dan de prijs aldaar eens te zeggen ?

            Comment


            • #7
              Originally posted by Superman
              Jullie zijn blijkbaar duidelijk van mening dat ik deze camera moet kopen. Ik was zelf ook al die mening toegedaan, maar ik wou toch wel echt zeker zijn...

              Wat betreft de anderstalige handleiding als ik bestel bij één of ander webbedrijf; dat wist ik al. Ik heb de indruk dat het toch de moeite waard is om via zo'n webbedrijf te bestellen aangezien die meestal goedkoper zijn!! (die handleiding is nu ook weer niet zooo belangrijk he)

              Ik ben echter nog wel op zoek naar de goedkoopste manier om aan het toestel te geraken (en dan bedoel ik uiteraard niet stelen )
              Wie weet waar ik dit toestel het goedkoopste kan krijgen????

              Superman

              Kijk eens op pricewatch daar staan alle online shops die de kamera verkopen.
              http://pricewatch.letsgodigital.nl/index.php?cat=1&brand=2&type=409

              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

              Comment


              • #8
                Originally posted by Superman
                ik woon in België, dus ofwel winkel in het Antwerpse ofwel een webbedrijf dat naar België kan leveren...
                Superman
                Falconplein?

                Let wel, ga niet over 1 nacht ijs ivm de aankoop van je camera, kijk of deze camera aan je behoeften voldoet, weet dat de macrofunctie niet zo sterk is, afstand vd lens moet minstens 16 cm zijn...
                Mijn ervaringen kan je niet objectief noemen, daarvoor moet je op reviewsites kijken...
                Hopelijk doe ik je nu niet te veel twijfelen,

                Tom
                --Canon PS A40--
                --BD0180BE--

                Comment


                • #9
                  Tom, Hoe lang heb jij moeten wachten op jouw camera?
                  Ik heb namelijk ook een A40 bij webvoordelig besteld.
                  Godspeed You, Black Emperor!

                  Comment


                  • #10
                    megapool. 379€ altijd de goedkoopste in Belgie. Vind je het zelfde toestel binnen de 8 dagen elders goedkoper, betalen ze het verschil terug. Heb hem daar gekocht. Had hem ergens 20 € goedkoper gezien en het het verschil terug gekregen op de rekening.

                    Comment


                    • #11
                      het is in de volgende winkel in promotie
                      http://www.selexion.be/Pages/specialoffer.asp?page=specialoffer.asp&Lang=1&Div= 2


                      dus bij megapool ook voor die prijs te krijgen dan.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Toolshed
                        Tom, Hoe lang heb jij moeten wachten op jouw camera?
                        Ik heb namelijk ook een A40 bij webvoordelig besteld.
                        Bij Canon Nederland ligt niets meer. Alleen nog bij Canon Duitsland en Engeland.
                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                        Comment


                        • #13

                          Originally posted by chico2
                          het is in de volgende winkel in promotie
                          http://www.selexion.be/Pages/specialoffer.asp?page=specialoffer.asp&Lang=1&Div= 2


                          dus bij megapool ook voor die prijs te krijgen dan.
                          Je kunt ze al voor 349,- Euro in Belgie krijgen.
                          http://pricewatch.letsgodigital.nl/index.php?cat=1&brand=2&type=409

                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                          Comment


                          • #14
                            Tom, Hoe lang heb jij moeten wachten op jouw camera?
                            Ik heb namelijk ook een A40 bij webvoordelig besteld.
                            Ik heb er nog geen (A40), ik wacht nog even.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Toolshed
                              Tom, Hoe lang heb jij moeten wachten op jouw camera?
                              Ik heb namelijk ook een A40 bij webvoordelig besteld.
                              Na 6 dagen stond de koerrier aan mijn deur.

                              Dit staat op webvoordelig:
                              Jawel, zelfs deze camera is gewoon uit vooraad leverbaar!
                              Levertijd, afhankelijk van snelheid vervoerder, 3 a 6 werkdagen.

                              Dus waarschijnlijk hebben die ne megastock...

                              Tom
                              --Canon PS A40--
                              --BD0180BE--

                              Comment

                              Working...
                              X