Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon image gateway

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon image gateway

    Heeft hier iemand ervaring met de canon image gateway ?
    Het lukt me wel om albums en foto's erop te zetten maar niet om ze weer te verwijderen.
    iemand raad?

  • #2
    echt niemand?

    Comment


    • #3
      Ik heb zelf een probleem gehad met mijn pc tijdens het aanmelden..
      En lomp lomp ik had open from location gedaan in plaats van save..
      En nu kan ik er gewoon niet meer op....

      Heb jij misschien dat bestand dat je moet installeren??

      Thx,

      Jerome
      Time is a precious little thing....

      Comment


      • #4
        mce,

        - Ga naar "een album bekijken"
        - vervolgens " Foto's organiseren"
        - Selecteer het vuilbakje rechtsonder de foto die je wil verwijderen. Vuilbakje krijgt dan rode kleur.
        - Dan "wijzigingen opslaan".
        - "OK" voor bevestiging.

        en foto is weg.

        Groetjes,
        Rudy
        Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

        Comment


        • #5
          Welke website is dit? Kan ik daar mijn foto's op kwijt met een G3?
          Canon 450D + EFS 18-55mm IS + EFS 55-250mm IS + 420EX + Canon G3

          Comment


          • #6
            G.I. Jane,

            Als je de originele G3 documentatie nog hebt dan kan je daar waarschijnlijk meer informatie vinden. G3 gebruikers krijgen 100MB disc space aangeboden voor het stockeren van foto's. Hieronder de URL waar je je kan inschrijven.



            Groetjes,
            Rudy
            Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

            Comment


            • #7
              Helaas heb ik nooit een registratie code voor de CIG gekregen bij aankoop van mij G3
              Canon Powershot G3, LA-DC58B, TC-DC58N, WC-DC58N
              Canon Digital Ixus
              ImageTank 20GB
              Canon EOS 50e + batterypack, 20D + batterypack, EF20, EF28-105, EF50, EF70-200 f4, RC1, Speedlight 550EX, Omnibounce, div. filters

              Comment


              • #8
                Rud ,bedankt !

                SpikeCK , Dat bestand dat je nodig hent zal ik op mijn webste zetten. http://users.pandora.be/mcenet/

                groetjes
                mce

                Comment


                • #9
                  Bedankt Rudy, ik ben naar die pagina gegaan maar ik heb geen registratiecode. Ik heb de camera- en software handleiding doorgekeken maar ik kan nergens de code vinden, ook niet op de doos. Ik heb ze een email gestuurd hopelijk krijg ik daarop antwoord.

                  Jane
                  Canon 450D + EFS 18-55mm IS + EFS 55-250mm IS + 420EX + Canon G3

                  Comment


                  • #10
                    Jane,

                    Waarschijnlijk is dit een nieuwe service van Canon die toen jij je G3 kocht nog niet bestond. Bij mij staat de info op een apart foldertje dat bij de documentatie van m'n S45 zat. Ongetwijfeld krijg jij alsnog een registratiecode toegestuurd door Canon.

                    In plaats van het IP nummer kun je trouwens ook het volgende adres gebruiken:
                    www.canon-europe.com/cig

                    Frans

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by quico
                      Jane,

                      Waarschijnlijk is dit een nieuwe service van Canon die toen jij je G3 kocht nog niet bestond. Bij mij staat de info op een apart foldertje dat bij de documentatie van m'n S45 zat. Ongetwijfeld krijg jij alsnog een registratiecode toegestuurd door Canon.

                      In plaats van het IP nummer kun je trouwens ook het volgende adres gebruiken:
                      www.canon-europe.com/cig

                      Frans
                      Dank je Frans, ik wacht hun antwoord af en dan post ik een paar foto's, zodat ik deze ook op BD kan laten zien.

                      Jane
                      Canon 450D + EFS 18-55mm IS + EFS 55-250mm IS + 420EX + Canon G3

                      Comment


                      • #12
                        Ik kon net als Jerome na een mislukte poging geen toegang meer krijgen tot de Canon Image Gateway. Ik heb dat gemeld aan de helpdesk van Canon NL en ik heb vandaag per post een CD met versie 12 van de Canon Digital Camera Solution Disk ontvangen.

                        Naast de nieuwste versies van de Canon utilities bevat deze CD ook de CIG software. Daarmee kon ik me registreren op CIG (je hebt daarvoor het serienummer van je kamera nodig). Overigens is de opslagruimte die je krijgt voor foto's, zoals eerder hier genoemd, inderdaad 100 MB.

                        Ik ben zeer te spreken over deze service van Canon.

                        Frans

                        Comment


                        • #13
                          Kun je mij eens zeggen waar je die cd besteld hebt? Of misschien een kopietje sturen naar mij..

                          Alvast dank voor verdere hulp..

                          Jerome
                          Time is a precious little thing....

                          Comment


                          • #14
                            Hallo Jerome,

                            Ik had mijn probleem gemeld aan de helpdesk van CIG (de link staat ergens op hun pagina) en deze hebben mijn bericht doorgestuurd naar Canon Nederland.

                            Voor België vond ik de volgende contactgegevens:
                            Canon Belgium N.V. / S.A.
                            Helpdesk 0900-10627
                            www.canon.be
                            supportdlc-BE@cig.canon-europe.com

                            Frans

                            Comment

                            Working...
                            X