Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon G3 bij topvision

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon G3 bij topvision

    Hey,

    Ik heb hier enkele artikels over topvision gelezen en het ziet er dus wel betrouwbaar uit. Hoe bestel je het best om een G3 zo goedkoop mogelijk bij je thuis te krijgen en wat is het veiligste?

    Suggesties over andere sites/winkels die betrouwbaar zijn en waar dit stukje techniek nog goedkoper te vinden is zijn altijd welkom.

    Alvast bedankt
    CVan't wait for my Canon Powershot 3

  • #2
    Originally posted by gilo
    Hey,

    Ik heb hier enkele artikels over topvision gelezen en het ziet er dus wel betrouwbaar uit. Hoe bestel je het best om een G3 zo goedkoop mogelijk bij je thuis te krijgen en wat is het veiligste?

    Suggesties over andere sites/winkels die betrouwbaar zijn en waar dit stukje techniek nog goedkoper te vinden is zijn altijd welkom.

    Alvast bedankt
    Je kunt het eens aan Loodgieterke vragen, ik heb gehoord dat hij al bijna klaar is met zijne kruisraketjes.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Hallo gilo,

      Reeds 2 bestellingen gedaan bij Topvision (een keer ik, een keer een collega)
      Een keer met Visa, een keer tegen rembours.
      Beide keren geen enkel probleem, geleverd op enkele dagen.
      Als jij of iemend anders dus regelmatig thuis is, lijkt mij rembours het veiligst.
      Ik vrees dat je op de G3 misschien wel langer zult moeten wachten, blijkt momenteel nog moeilijk leverbaar te zijn.
      Een canadese vriendin van mij heeft hem al een maand en is er alleszins uiterst tevreden over.
      Veel plezier ermee.

      Groetjes Pietje

      Pentax optio230

      Comment


      • #4
        De levering van topvision is inderdaad snel binnen 5 werkdagen heb je uw gerief maar dan soms wel zonder garantie kaart ik ben zo gevaren als je vind dat je die niet nodig hebt bestellen maar zou ik zeggen
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

        Comment


        • #5
          url? is dat zooo goedkoop?

          Comment


          • #6
            Ok jongens, meisjes,

            bedankt voor de info allezins...

            Bestellen dan maar hé!
            CVan't wait for my Canon Powershot 3

            Comment


            • #7
              Ook ik heb bij Topvision gekocht.
              Betaald met creditcard en binnen een week thuis, ZONDER problemen.

              Dat er een enkeling is die de pech heeft dat het fout gaat wil niet zeggen dat Topvision nu per definitie een slechte zaak is.
              Mischien zijn er wel honderden of duizenden tevreden klanten.

              Loodgieterke, ik bedoel het niet persoonlijk en ik gun je het ongerief zeker niet, maar dit had eenieder bij elke fotozaak ook kunnen overkomen. Daarnaast is het ook JOUW verantwoording om te controleren of de bestelling compleet is, zoniet dan retour sturen.
              Always on the move for some action.

              http://www.rienwillems.nl en http://www.sidecarcross.com

              Comment


              • #8
                Originally posted by zwan007
                url? is dat zooo goedkoop?
                Always on the move for some action.

                http://www.rienwillems.nl en http://www.sidecarcross.com

                Comment


                • #9
                  Ok maar men heeft wel een bewuste (fout kan ik het niet noemen) men heeft mij een toestel verkocht dat niet uit een EEG land komt en dat is bewust gedaan daar bij topvision daarom kan ik nergens terecht met het toestel om een herstelling onder garantie niet in Duitsland ,nederland, belgie ik kan het laten maken maar betalen en dat vind ik erg onder de gordel ze zouden de mensen hier van moeten op de hoogte brengen dat ge weet waaraan je begingt
                  Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                  Comment


                  • #10
                    Hallo Loodgieterke,

                    als ik het mij goed herinner, heeft Topvision je per e-mail 2 jaar waarborg gegeven, als het dus stuk gaat kan jij het toestel aan hen terugbezorgen, en dan zullen zij wel voor de herstelling zorgen (hoogstwaarschijnlijk), waar dat die herstelling dan gebeurt is toch hun probleem en niet het jouwe.

                    Groetjes Pietje

                    P.S: natuurlijk blijven we allemaal hopen dat er nooit een herstelling nodig is.

                    Comment


                    • #11
                      <font face="Comic Sans MS"><font face="Book Antiqua">Hey

                      kijk hier ook eens fff
                      ..zowel on-line
                      ..als winkels (met een deurtje) wel nl.

                      select "digitalcam.."enz (zal nu de sony ..7 zijn)denk ik !!

                      http://www.xoex.nl/index.cfm?page=/xoex/app/list.cfm&type_id=934

                      antwerpen merksem 999:00 € (rembrandt)
                      ..heu... ik hoop dat ik her prices mag noemen?

                      ik ga hem dus ook kopen weet ook nog niet"waar of hoe" (seemetopic)

                      suc6
                      grantwazoo </font id="Book Antiqua">
                      </font id="Comic Sans MS">

                      Comment

                      Working...
                      X