Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon flitser

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon flitser

    Beste mensen,

    Ik ben in het bezit van een Olympus E-10, waarbij ik nog geen externe flitser heb aangeschaft. Wel bezit ik nog een Canon Speedlite 380EX. Is het nu mogelijk om deze flitser voorlopig te gebruiken bij mijn E-10 camera.
    Volgens mijn fotograaf kan het gebruik van een andere flitser dan de TL-40 schade toebrengen aan mijn E-10.
    Is dit werkelijk zo, of is dit slechts een verkooppraatje om een nieuwe flitser te kunnen verkopen ?


  • #2
    Dag Wolfgang,

    Of het bij deze combinatie van camera en flitser het geval is, weet ik niet, maar het is echt zo dat sommige flitsers sommige camera's echt fysiek beschadigen. Geen verkooppraatje dus, slimme tactiek van de fabrikanten (heb je onze camera, koop dan liefst ook onze flitser, statief mag ook zelfs...)

    Erik

    Comment


    • #3

      Dag Wolfgang,

      Of het bij deze combinatie van camera en flitser het geval is, weet ik niet, maar het is echt zo dat sommige flitsers sommige camera's echt fysiek beschadigen. Geen verkooppraatje dus, slimme tactiek van de fabrikanten (heb je onze camera, koop dan liefst ook onze flitser, statief mag ook zelfs...)

      Erik


      Beste Erik,

      bedankt voor je snelle reactie. Dat wordt dus weer even sparen !


      Comment

      Working...
      X