Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 80D body - interessant of niet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 80D body - interessant of niet?

    Hallo,

    Ik wens me een spiegelreflexcamera aan te schaffen. Ik heb nog een bon van wel wat waarde liggen bij Vanden Borre dus daar zou ik het toestel aankopen. Omdat ik al eens met Canon gewerkt heb en ik tevreden was van het merk, dacht ik opnieuw een Canon te nemen. Ik wil er echter niet meer dan € 900 aan uitgeven.

    De Canon EOS 80D body zag me er wel interessant uit. Het enige wat ik niet goed weet (ik ben een leek als het hier op aankomt) is of het toestel goede portretfoto's kan maken. Ik zou graag foto's maken dat ik de foto's leg op een persoon of een object op de voorgrond en dat dan de achtergrond vrij wazig wordt. Voldoet dit fototoestel dan volgens jullie?
    Ik wil hem dit weekend gaan kopen omdat er momenteel een cash-back loopt van Canon en ook omdat Vanden Borre een actie heeft en ik bonnen in ruil krijg (handig om een zakje van het fototoestel te kopen).

    Ik dacht dat de Canon EOS 80D Body wel veel kon, maar vond het belangrijk om toch ook foto's met zo'n vrij wazige achtergrond te maken.

  • #2
    Re: Canon EOS 80D body - interessant of niet?

    Is het dan misschien interessanter om de Canon EOS 750D 18/55 IS STM te kopen. Daar is een lens bijgeleverd 18-55

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS 80D body - interessant of niet?

      Bacco_bob, weet je wat het is. Je zult met een 80D prima foto' s maken waarbij de voorgrond mooi los komt van de achterkant. Maar hier heb je wel een andere lens voor nodig als de 18-55 IS STM. Ik ben bang dat je budget niet toelaat om zowel een 80D / 750D te kopen in combinatie met een 18-55 IS STM/USM en een geschikte portret lens.