Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon A520 waar te vinden ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon A520 waar te vinden ?

    Ik ben op zoek naar een canon A520. Mijn fuji 2600 heeft de geest gegeven en mijn oly 5050z is soms wat groot om mee te zeulen. Nu ik de vakantiefoto's van mijn oudste zoon zijn A520 aan het bewerken ben, ondervind ik dat dit een prima toestel is, heb dit ook meermaals aan vrienden en kennissen aangeprezen. Maar nu zoek ik er zelf eentje. Onlangs waren ze nog in promotie in de carrefour voor 199 euro, een goede prijs. De enige plek waar dit toestel nog te vinden was, was bij bartok in hasselt, mits de prijs van 279 euro. Een prijsaanpassing was mogelijk indien aangetoond kon worden dat 'm elders goedkoper te verkrijgen is.
    Iemand een idee waar dit toestel nog voorradig is voor max. 250 euro in limburg ?
    Bij topfoto kost 'm 179 euro, maar daar geraak ik niet.
    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

  • #2
    Re: Canon A520 waar te vinden ?

    Bij Topfoto betaal je € 18 verzendkosten - dus bereken zelf maar het totaalbedrag .
    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

    Comment


    • #3
      Re: Canon A520 waar te vinden ?

      http://www.fotohans.eu

      Comment


      • #4
        Re: Canon A520 waar te vinden ?

        In D. heb j'm voor € 150, gewoon effe googlen, transport kost nog es rond de € 20.
        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

        Comment

        Working...
        X