|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Bij mijn 500d alleszins, dus ik veronderstel dat dit met de 7d ook wel zo zal zijn
|
Heb de indruk dat de 7d voor het meeste gebruik beter is, zelfs de video functie is beter.
Voordeel van FF zit hem vooral in breedhoek, maar dit verbleekt tegenover het voordeel van tele met APS. Je moet de prijs van een 400mm (+/-640mm eqv) lens eens vergelijken met 600mm lens, of een 300mm (480mm eqv) met 500mm ! je moet wel kwalitatieve lenzen gebruiken voor de 7d en dan nog zullen deze beter presteren op FF, maar dat een gewone sterveling die verschillen echt gaat zien daar twijfel ik aan. |
|
|||||
|
Citaat:
Voor de prijs van de 7D en een set Canon lenzen/flitser kan je dan ook de D700 van Nikon overwegen (alhoewel dat je dan misschien ook lenzen moet switchen). Dus als je budget over hebt voor een upgrade, moet je niet twijfelen. Blijf bij je leverancier want beiden hebben voldoende goede cam's in hun gamma.
|
Citaat:
Sorry ik was misschien niet zo duidelijk in mijn post, ik ben niet van plan om te wisselen van Nikon naar Canon. Het lijkt me enkel een vaststelling dat beide toestellen enorm veel op elkaar gelijken en dat de verschillen miniem zijn. Dat moeten de reviews uitwijzen maar het lijkt toch zo. Nee, voorlopig tevreden van Nikon en dat blijft ook zo
|
|
|
|||
|
Beide toestellen lijken totaal niet op elkaar en de verschillen zijn groot, sterker, deze toestellen hebben niets gemeen.
|
|
||||
|
@Telekees
Als je je opmerkingen nu ook eens zou onderbouwen dan hadden ze tenminste nut... http://www.radiantlite.com/2009/09/c...owerhouse.html sorry voor de lange link, kan geen hyperlinks aanmaken, ik browse ff via gsm
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Twijfelende beginner | Kristof Claes | Camera's | 58 | 23 juli 2007 13:19 |
| Twijfel Nikon D80 vs. Canon 30D | Tomassi | Camera's | 11 | 24 mei 2007 20:58 |
| canon eos 400d | echobeach | Objectieven | 5 | 29 maart 2007 18:10 |
| Canon EOS 300D vs Nikon D70 | Tjie Thow | Camera's | 28 | 30 december 2004 14:48 |
![]() |