|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Hoi,
Net een 450d gekocht en hij lijkt te voldoen aan mijn verwachtingen. Echter, het geluid van de spiegel is heel opvallend en luid. Heeft nog iemand dat ook ervaren of ligt dit aan mijn toestel? Het is veel luider dan het geluid van mijn oude 300d. ![]() Iemand enig idee wat ik er aan kan doen? Groet, Marieke |
|
||||
|
|
ga eens langs de zaak waar je hem hebt gekocht en vraag daar of het geluid normaal is, of vergelijk het met een andere 450 in die zelfde zaak.
voor mij is het klappen van de spiegel trouwens een heerlijk geluid hoor. grt,bouk.
|
Citaat:
![]() ![]() Hoewel ik zelf geen reflex heb, maar ik ben wel van plan er binnenkort een te kopen. Alleen al voor dat geluid zou ik er een willen
|
|
|||||
|
Een Nikon kopen, die hebben zo'n mooi geluid! Zou het zelfs sexy durven noemen...
![]() (voor alle duidelijkheid, bezit zelf een Canon )En nu ernstig : ik volg Bouk
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Canon 1000D vs 450D of toch Nikon D60 of D80 | bja36 | Camera's | 30 | 19 oktober 2008 15:55 |
| Boek over Canon EOS 450D | Melkdjefer | Algemeen | 4 | 20 juli 2008 21:07 |
| welke lens voor Canon 450D?? | Elca | Objectieven | 11 | 20 juli 2008 15:01 |
| Canon EOS 450D of 40D....? | lukvdh | Camera's | 30 | 17 juli 2008 02:30 |
| Canon 450D: 2 kitlenzen of Sigma 18-200?? | Roel W | Objectieven | 3 | 17 juni 2008 16:48 |
![]() |