Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 24-85 of sigma 24-70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon 24-85 of sigma 24-70

    Oké, ik ben er bijna uit, ik ga een canon 10d met sigma 50-500 mm kopen maar ik heb nu nog een lens nodig voor het "andere" werk(niet macro)

    De lens zou moeten dienen voor alledaagse opnames (familie bbq, feestjes, foto's in een café, ...) maar ook voor foto's in een kleine studio.
    Dus, ik kwam op (omdat het een beetje budgetvriendelijk moet zijn) op deze twee lenzen uit :
    Canon 24-85/3,5-4,5 EF USM
    Sigma 24-70/2,8 EX DG Aspherical

    Wat is jullie mening over de 2 bovenstaande lenzen en ...naar welke gaat jullie voorkeur uit ?

    Ik dacht ook even aan de Sigma 17-35/2,8-4 EX HSM IF Aspherical maar oké, ik heb dan een groothoek maar de 35mm (of in 35mm termen 56mm) is niet voldoende voor mijn studiowerk (alhoewel, ik kan nog altijd "zoomen" door mijn voeten te gebruiken en dichterbij het model te gaan)

    oh ja en de Canon EF 50mm/1.8 II zou ik ook wel aanschaffen, eens benieuwd wat voor andere foto's ik daarmee ga maken ;-)

    thanks !
    (ps, die vraag is al eens door anderen ongeveer gesteld maar grr zonder search ;-) ... en ik te lui om door al de berichtjes te gaan )

  • #2
    ik maak ge bruik van de 24-70 van sigma en dat bevalt goed www.kijkopvechtdal.nl/miss hardenberg.jpg groet Jack

    Comment


    • #3
      nog maar een keer proberen[IMG][/IMG]www.kijkopvechtdal.nl/miss[IMG][/IMG][IMG][/IMG]www.kijkopvechtdal.nl/miss hardenberg.jpg[IMG][/IMG]

      Comment


      • #4
        3 keerwww.kijkopvechtdal.nl/miss.jpg
        dit moet toch een keer lukken
        jack

        Comment


        • #5
          leuke miss ... lijkt me inderdaad een goeie lens ...
          Ik ben er bijna uit welke ik ga bestellen ;-)
          thanks !

          Comment


          • #6
            [IMG][/IMG]www.kijkopvechtdal.nl/miss.jpg[IMG][/IMG]

            Comment

            Working...
            X