Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera voor kind

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera voor kind

    Hallo,

    Mijn zoon wordt in december 4 en we willen hem een camera voor zijn verjaardag geven.

    Hij is op het moment helemaal gek van foto's maken en pakt hiervoor altijd de iPad en onze telefoons.

    Nu weet ik dat dit forum meer voor (semi)professioneel gebruik is, maar weet iemand een leuke compacte camera die niet duur is, redelijke tot goede foto's maakt, maar vooral erg sterk is?
    Het is een ongelooflijke techneut, dus hij zal het in no-time helemaal doorhebben. We willen daarom geen VTech kindercamera. Zelf zat ik te denken aan een polaroid, omdat hij de foto's dan gelijk op zijn kamer kan hangen, alleen vind ik het papier zo prijzig voor een kind die 400 foto's per uur schiet.

    Bedankt!
    http://alifeinmusic.wordpress.com/

  • #2
    Re: Camera voor kind

    Koop zelf een nieuwe telefoon en geef een oude aan je zoon. 400 foto's per uur en dan printen en aan de muur, snel zal je zoon zijn kamer niet meer in kunnen.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Camera voor kind

      Koop een tweedehands compact en enkele sd kaartjes van 256MB.

      Comment


      • #4
        Re: Camera voor kind

        Zelf ook gedaan voor mijn jongste na de v-tech, een gewone afgedankte compactcamera volstaat, stootvaste camera's zijn duur en een polsbandje die zijn eigen aansluit wss nog effectiever...
        En mijn zoon is nu 8j en àlles gaat gewoon stuk bij hem, maar de camera werkt nog steeds, altijd leuk om zijn foto's te zien vanuit zijn perspectief, das de enige die foto's trekt van papa "de fotograaf"

        Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment


        • #5
          Re: Camera voor kind

          Fuji heeft zo reeks met schockvaste en waterdichte compactjes degoedkoopste in die reeks heeft wel last van shutterlag en de af is wel traag. Maar de gelukte fotos zojn van redelijke kwaliteit

          Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y560-L01 met Tapatalk

          Comment

          Working...
          X