Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

camera kopen in Duitsland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • camera kopen in Duitsland

    Hello iedereen,

    een vraagje: ik heb mijn zinnen gezet op een canon powershot a95 en zou deze in Duitsland willen aankopen. Nu, ik had een adres in Keulen, maar ze hebben hem nog steeds niet in stock.

    Hebben jullie soms nog adressen in de regio's Düren-Aaken-Keulen?

    Thanx!

  • #2
    Re: camera kopen in Duitsland

    Oorspronkelijk geplaatst door studentje
    Hello iedereen,

    een vraagje: ik heb mijn zinnen gezet op een canon powershot a95 en zou deze in Duitsland willen aankopen. Nu, ik had een adres in Keulen, maar ze hebben hem nog steeds niet in stock.

    Hebben jullie soms nog adressen in de regio's Düren-Aaken-Keulen?

    Thanx!
    Top-foto in Düren. 30% van zijn klanten komt uit belgië, de meeste leren elkaar kenne via dit forum en nog een ander forum, dixit Ingo Albert van Top-Foto zelf.
    Gebruik de search functie maar eens.

    Comment


    • #3
      Re: camera kopen in Duitsland

      Oorspronkelijk geplaatst door studentje
      Hello iedereen,
      Nu, ik had een adres in Keulen, maar ze hebben hem nog steeds niet in stock.
      Hebben jullie soms nog adressen in de regio's Düren-Aaken-Keulen? Thanx!
      Waarom zou je naar Keulen rijden als je ook in Dúren terecht kunt, scheelt toch weer zo'n 40 kilometerkes.
      Heb me er twee weken geleden nog de nieuwe flits gehaald en de service en bediening is altijd uiterst correct en dat Ingo perfect nederlands spreekt zul je wel al ergens gelezen hebben hier.

      Groeten, Jan.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: camera kopen in Duitsland

        Afhankelijk van waar je woont,is het bij www.geheugenkaart.be ( Keerbergen )misschien ook intressant.( indien in voorraad natuurlijk )
        Last edited by Cois; 1 april 2005, 09:47.
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: camera kopen in Duitsland

          Vandaag nog Panasonic LZ2 bij Top-foto in Duren gekocht: prima service!
          Groetjes,
          Pascal

          Comment


          • #6
            Re: camera kopen in Duitsland

            Ook www.ac-foto.com is aan te raden. Veel producten op stock en een professionele service.

            Met www.fotokonijnenberg.be heb ik persoonlijk nog geen ervaring, maar ook daar zijn er scherpe prijzen.
            Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW

            Comment


            • #7
              Re: camera kopen in Duitsland

              Heb de mijne verleden jaar gekocht bij Top-Foto in Aachen.
              Telefoontje gedaan, een 30 later was ik al ter plaatse, en alles stond al netjes ingepakt.
              Prima service

              Yvan
              Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

              Comment


              • #8
                Re: camera kopen in Duitsland

                Heb zopas bij topfoto.de de Nikon MB-E5700 (batterypack) gekocht. Zondag online besteld, maandag betaald, vrijdag geleverd.
                Best een goeie service hoor en nog goedkoop ook.
                Meer foto's op mijn website

                Comment


                • #9
                  Re: camera kopen in Duitsland

                  Oorspronkelijk geplaatst door yvannovich
                  Heb de mijne verleden jaar gekocht bij Top-Foto in Aachen.
                  Telefoontje gedaan, een 30 later was ik al ter plaatse, en alles stond al netjes ingepakt.
                  Prima service Yvan
                  Dat is volgens mij een vergissing, ofwel Top-foto in Düren ofwel AC-foto in Aken.

                  groeten, Jan.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                  Comment


                  • #10
                    Re: camera kopen in Duitsland

                    ik ben net terug van topfoto düren en ik ben er goed ontvangen geweest. Alles wat ik vroeg kwam een professioneel antwoord op (in perfect nederlands)

                    De service is er op het eerste gezicht schitterend : vriendelijke mensen, meteen paraat om uitleg te geven over onderdelen zoals geheugenkaartjes, batterijen,... Ze proberen je ook geen duurder materiaal aan te smeren als het niet nodig is. Zo vroeg ik bijvoorbeeld een microdrive, maar de verkoper wist mij een CF aan te raden met dezelfde kwaliteit voor een veel betere prijs.
                    Ook een drankje werd aangeboden (zeer welkom na een rit van 3 uur).

                    Geen twijfel mogelijk: aan deze prijzen met deze service, kom ik zeker terug.

                    Toch even opmerken dat ik geen enkele financiële verbintenis heb met topfoto, voor ale duidelijkheid
                    nikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800
                    http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's

                    Comment

                    Working...
                    X