Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste winkels voor fototoestellen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beste winkels voor fototoestellen

    Hoi,

    Ik heb enkele jaren geleden een digitaal toestel gekocht bj Topfoto in Düren. Ik ben nu op zoek ben naar een compacter toestel. Zou iemand mij kunnen zeggen of Topfoto nog bij de besten is qua prijs? Meer algemeen; welke zijn de best échte winkels en de beste online winkels qua prijs? Waar kopen jullie de toestellen?

    Thx!
    Last edited by bobbje1; 26 juli 2006, 10:40.

  • #2
    Re: Beste winkels voor fototoestellen

    gebruik de zoekfunctie eens.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Beste winkels voor fototoestellen

      heb mijn toestel een paar weken geleden gekocht bij topfoto. Een der besten qua prijszetting (en verzendingskost ook oké), zeer vriendelijk, goede verpakking,...

      Alles prima dus.

      Comment


      • #4
        Re: Beste winkels voor fototoestellen

        tsja heb ik al gedaan, maar leverde weinig op...

        Comment


        • #5
          Re: Beste winkels voor fototoestellen

          Ik heb vorige week mijn 30d gekocht bij fotokonijnenberg in Turnhout. Deze heeft zeer scherpe prijzen, zeker in vergelijking met de doorsnee prijzen in België. Ik heb hierbij oa. 17-40L gekocht, en gemiddeld was deze combinatie hier meer dan 200 Euro goedkoper dan bij andere winkels in België. En ik moet zeggen dat ik ook tevreden was over de ontvangst. Neem eens een kijkje op hun website.
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

          Comment


          • #6
            Re: Beste winkels voor fototoestellen

            Ja hoor, Top-Foto bestaat nog.
            Prima prijzen en 1e klas bediening .
            It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

            Comment


            • #7
              Re: Beste winkels voor fototoestellen

              Wat zijn eigenlijk de repercuties naar garantie en invoerrechten als je bij topfoto.de koopt?

              Als uw toestel defect is, kan je dit dan vb bij de lokale fotoboer inleveren?

              Of hoe zit dat precies?

              Comment


              • #8
                Re: Beste winkels voor fototoestellen

                probeer eens www.geheugenkaart.be; heel tevreden van de prijs + service
                Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

                Comment


                • #9
                  Re: Beste winkels voor fototoestellen

                  Oorspronkelijk geplaatst door stefken
                  Wat zijn eigenlijk de repercuties naar garantie en invoerrechten als je bij topfoto.de koopt?

                  Als uw toestel defect is, kan je dit dan vb bij de lokale fotoboer inleveren?

                  Of hoe zit dat precies?
                  Geen invoerrechten want is in EEG.
                  Garantie(return to sender)

                  Hubert
                  Hubert

                  Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beste winkels voor fototoestellen

                    Ik zou puur naar de prijs kijken, heb zowel bij Top-Foto.de als bij FotoKonijnenberg in België al gekocht, en heel tevreden van de service en kwaliteit bij beide.

                    Prijzen kunnen hier en daar verschillen, meeste lenzen zijn goedkoper bij top-foto, maar de Canon 70-200 f4 is dan weer goedkoper bij Konijnenberg, gewoon vergelijken online en bestellen, niet aan twijfelen.

                    Garantie, in principe is elke officiële dealer verplicht om een toestel te aanvaarden en op te sturen voor herstelling, ook onder garantie, sommige zullen een beetje tegenspartelen waarschijnlijk, maar garantie is Europees !
                    (Je kan altijd zeggen dat je het cadeau gekregen hebt van je echtgeno(o)t(e)
                    Import uit HongKong of the VS is een totaal ander verhaal, hou daarmee wel rekening !

                    Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Beste winkels voor fototoestellen

                      Een "echte" (wat je daarmee ook bedoeld?) winkel waar je goede service en dito prijzen krijgt is Foto Rembrandt in Merksem
                      Heeft meestal een goede stock.

                      http://www.fotorembrandt.be
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Beste winkels voor fototoestellen

                        winkel waar je goede service en dito prijzen krijgt is Foto Rembrandt in Merksem
                        Heeft meestal een goede stock.
                        Inderdaad, mijn Pentax ist-DL kit daar gekocht. Toen zelfs goedkoper daar dan bij Top-Foto.
                        It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Beste winkels voor fototoestellen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Petertje
                          Inderdaad, mijn Pentax ist-DL kit daar gekocht. Toen zelfs goedkoper daar dan bij Top-Foto.
                          de prijzen op zijn website liegen er niet om, stukken duurder dan bij top-foto of konijnenberg, misschien krijg je in de winkel zelf andere prijzen, maar voor een verschil van bijna 200 Euro op een lens van 699 Euro (Canon 10-22) rij ik dus wel effe naar Duitsland.

                          Ieder zijn prioriteiten natuurlijk , maar ik kan die 200 Euro wel voor iets anders gebruiken.

                          Johan

                          Comment


                          • #14
                            Re: Beste winkels voor fototoestellen

                            Idd Rembrandt is een aanrader. Vorige week nog een lensje gekocht...
                            Meestal hanteren ze goeie prijzen...en al je vragen worden met de beantwoord.
                            ("nikonspul is tegenwoordig moeilijker leverbaar... sinds DB dit niet meer doet..."klaagt men ook bij Rembrandt; maar dat komt al aan bod in een ander topic zeker ?)

                            Grz.

                            DucBlade
                            Nikon + glasbak
                            Failure is always an option...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Beste winkels voor fototoestellen

                              Ik heb mijn D200 en 18-200VR daar gekocht voor €1549 en €635
                              Bij TopFoto staan ze €1629 en €699.
                              Daar ik met factuur zonder BTW koop is het verschil nog veel groter:
                              Rembrandt:
                              €1280.17 en €524.79
                              TopFoto:
                              €1404,31 en €602,59

                              Een Duitse winkel heeft 5% BTW voordeel tov een Belgisch winkel.

                              Hubert
                              Hubert

                              Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                              Comment

                              Working...
                              X