Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste winkels voor fototoestellen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Beste winkels voor fototoestellen

    Ben geen expert, maar heb vandaag een Nikon D200 besteld bij DIGAME in Leuven voor de toch wel mooie prijs van 1550 € (inclusief BTW & Recupel)

    Zeker als Leuvenaar is dit een goede deal, want ik betaal alvast geen verplaatsingskosten...
    Nikon D200 (Nikkor DX 18-200mm VR & SB-800)
    Kodak DX6490 (Schneider 38-380 mm)

    Comment


    • #47
      Re: Beste winkels voor fototoestellen

      Ik koop NOOIT geen hardware meer bij fnac.
      In fnac gent zijn ze gewoon incompetent op de foto afdeling. Sommige verkopers kunnen gewoon niet werken met een eigen digitale afdrukcentrale.
      Zo'n bakske waar je uw kaartje insteekt en dan de instructies op het scherm volgt...
      Als je iets vraagt : Quoi, hein ? qu'est-ce que je vous ? ND filters, al ooit van gehoord? quoi, hein ? qu'est-ce que je vous ?

      Ik heb mijn tv in de tijd bij fnac gekocht en heb er nu vodden mee.
      Afterservice en garantie is heel slecht en marketinggewijs blijkbaar goed uitgekiend.

      Voor fotoboeken vind ik fnac wel goed. Veel goeie gevonden daar.

      Comment


      • #48
        Re: Beste winkels voor fototoestellen

        Mijn favoriete winkel is Foto Vanbergen op de Tiensesteenweg in Leuven.
        Is wel niet de goedkoopste maar veel keuze en als je iets besteld moet je geen verzendingskosten betalen.
        Zelfde besteld bij Vanbergen als reserve: 3.69 euro.
        En allemaal vriendelijke mensen.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #49
          Re: Beste winkels voor fototoestellen

          Ik woon niet in Leuven maar Leuven geniet tegenwoordig mijn voorkeur op koopvlak. Bij Vanbergen op de Tiense heb ik mijn Olympusset gekocht, 100 euro duurder dan elders, OK ik heb betaald voor de zeer goede uitleg van die man en eventuele service bij problemen. Ik ging terug daar kijken voor een Fuji F30, die hadden ze niet in voorraad, bij Fnac gaan zien 100 euro meer dan bij Konijnenberg . Voor die prijs kan er al eens een ritje af tot in Turnhout. Vandaag de F30 gaan halen bij konijnenberg, samen met een XDtje en een tasje (verjaardag van het vrouwtje binnenkort). Wat een service zeg, verschillende keren gevraagd of er nog vragen waren, koffie gekregen tijdens de uitleg over enkele statieven, enz. Voor herhaling vatbaar
          Greetz
          Knut
          Oly E500 met dubbele lenzenkit

          Comment


          • #50
            Re: Beste winkels voor fototoestellen

            Oorspronkelijk geplaatst door Asterix 900
            Ben geen expert, maar heb vandaag een Nikon D200 besteld bij DIGAME in Leuven voor de toch wel mooie prijs van 1550 € (inclusief BTW & Recupel)

            Zeker als Leuvenaar is dit een goede deal, want ik betaal alvast geen verplaatsingskosten...
            Besteld... D200 was niet in voorraad ? Ook bij Foto Rembrandt (Merksem) zitten ze momenteel zonder. Weet iemand van leveringsproblemen met D200 ?

            Comment


            • #51
              Re: Beste winkels voor fototoestellen

              Ik ben bij http://www.topdeals.nl langs geweest, erg vriendelijk zijn ze niet en je moet zelf goed weten wat je koopt. Het zijn echte dozenschuivers.
              Maar ze zijn wel erg goedkoop.
              Astrerix 200: Wat de Nikon D200 betreft ze zijn hier in voorraad maar u moet wel voor u afreist eerst het product reserveren om er zeker van te zijn niet voor niets te gaan
              Last edited by Binnenuit; 3 augustus 2006, 10:19.

              Comment


              • #52
                Re: Beste winkels voor fototoestellen

                Oorspronkelijk geplaatst door stefken
                Wat zijn eigenlijk de repercuties naar garantie en invoerrechten als je bij topfoto.de koopt?

                Als uw toestel defect is, kan je dit dan vb bij de lokale fotoboer inleveren?

                Of hoe zit dat precies?
                Stuur je toestel gewoon zelf op naar de hersteller, je fotoboer moet dat ook doen. Kijk op internet naar het adres voor jouw merk van toestel. Als het niet te ver is kan je het zelf even wegvoeren.

                groetjes
                Mac Patrick
                Groetjes Mac Patrick
                Sometimes you can't make it on your own
                Make Poverty History www.one.org
                They Don't Need Your Money, They Need Your Voice

                Canon dinges
                BDxxxBE

                Comment


                • #53
                  Re: Beste winkels voor fototoestellen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Asterix 900
                  Ben geen expert, maar heb vandaag een Nikon D200 besteld bij DIGAME in Leuven voor de toch wel mooie prijs van 1550 € (inclusief BTW & Recupel)

                  Zeker als Leuvenaar is dit een goede deal, want ik betaal alvast geen verplaatsingskosten...
                  Waar is dat DIGAME ?

                  Comment


                  • #54
                    Re: Beste winkels voor fototoestellen



                    Lei 8A
                    3000 Leuven
                    België
                    blog

                    Comment


                    • #55
                      Re: Beste winkels voor fototoestellen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Pietel
                      http://www.digame-digitaal.be/

                      Lei 8A
                      3000 Leuven
                      België
                      Idd, vriendelijk mensen: heb inmiddels mijn D200. Heb in afwachting van de levering van een Nikon 18-200 objectief een 18-55 DX & 55-200 DX van een D50 gekregen. Knappe service toch & sterke prijzen.....
                      Nikon D200 (Nikkor DX 18-200mm VR & SB-800)
                      Kodak DX6490 (Schneider 38-380 mm)

                      Comment


                      • #56
                        Re: Beste winkels voor fototoestellen

                        Dag beste mensen,

                        Zijn er hier mensen met ervaring met kamera-express.nl en zo ja welke.
                        Voor sommige lenzen schilt het 150 euro ( 30 %) tov topfoto of konijn.

                        Comment


                        • #57
                          Re: Beste winkels voor fototoestellen

                          Besteld... D200 was niet in voorraad ? Ook bij Foto Rembrandt (Merksem) zitten ze momenteel zonder. Weet iemand van leveringsproblemen met D200 ?
                          Je kunt beter vragen welke nikon producten tegenwoordig géén leveringsproblemen ondervinden in de EU.
                          Zal wel wat met de reorganisatie te maken hebben. Ben eens benieuwd of we daar wat van gaan merken in de vorm van betere prijzen...

                          Comment


                          • #58
                            Re: Beste winkels voor fototoestellen

                            Ter info voor de zoekenden: Gisteren (toevallig) nog twee D-200 bodies zien liggen in de etalage van Action Shop in Mortsel!...

                            Wellicht hebben ze er nog meer in stock?...

                            Comment


                            • #59
                              Re: Beste winkels voor fototoestellen

                              Ook bij Action Shop Leuven & FNAC Leuven body in voorraad, het zwakke punt inzake bevoorrading blijft denk ik nog steeds de 18-200 lens......
                              Nikon D200 (Nikkor DX 18-200mm VR & SB-800)
                              Kodak DX6490 (Schneider 38-380 mm)

                              Comment


                              • #60
                                Re: Beste winkels voor fototoestellen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo
                                Kom dan maar niet in de straten van Sint-Niklaas rondlopen!
                                1 voorbeeldje (géén grap, géén leugen): Canon 50mm 1.8 mkII: €89,48 t.o.v. €144...
                                Welke shop is dat juist? (ik woon ook in sint-niklaas vandaar )
                                Panasonic Lumix FZ30

                                Comment

                                Working...
                                X