Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD Nikon CP4500/5000/5700 review online ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD Nikon CP4500/5000/5700 review online ...

    Hallo allemaal,

    Enkele weken geleden hebben we een testshooting gedaan in Nijmegen en daarbij de Nikon CP4500/5000 en 5700 met elkaar vergeleken.
    Het licht was erbarmelijk en het was koud.
    Nu staat het testverslag online, geheel in BD's eigen en kwasi onnavolgbare stijl ...
    Daartoe is er een nieuwe knop in het midden op de homepage: "REVIEWS".
    Die is in de plaats gekomen van "NIEUWS" want die heeft een eigen button in het menu links ...
    Lees ons testverslag van Jimmy en Erik ... commentaar is welkom ...

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    Daar zat ik nu op te wachten , zie
    'k Ga er meteen naar toe

    Comment


    • #3
      TOF en erg interessant verslag Jaja, 't leest als een roman en ik heb er wel wat bijgeleerd al begrijp ik nog niet echt alles. Maar 't begint te komen, 'k ga straks nog wat oefenen!
      eMJeke
      website

      Comment


      • #4
        Leuk en in een originele stijl geschreven, met goeie informatie.
        Het is natuurlijk niet simpel om een uitgangspunt voor zo'n verslag te vinden, immers op een Nederlandstalige versie van Phil's ( of anderen) reviews zitten wij niet te wachten.
        Vandaar dat ik de creatieve, speelse hoek van jouw verslag bijzonder apprecieer !
        Misschien iets wat sommigen ook kan interesseren: een soortgelijk verslag met de D60, D100 en S2 ??

        Groeten,
        Saluti,

        Pascal

        Comment


        • #5
          Ech ik vind hier nergens de url naar die site en ben razend benieuwd.
          Wil er iemand zo goed zijn die hier te posten?
          Groeten Rusty
          Ik haat vriendjespolitiek

          Comment


          • #6
            Originally posted by Rusty
            Ech ik vind hier nergens de url naar die site en ben razend benieuwd.
            Wil er iemand zo goed zijn die hier te posten?
            Groeten Rusty
            "Er is een nieuwe knop in het midden op de homepage: "REVIEWS", zegt Jaja... en ik heb het zo zelfs gevonden
            When I'm not here, I'm out of focus.

            Pentax K10D en Pentax *ist D

            Comment


            • #7
              Er staat hier helemaal gene knop revieuws ,waar zou ik die moeten vinden ?Zeg niet in de linkerkolom die heb ik namelijk niet.
              Groeten Rusty
              Ik haat vriendjespolitiek

              Comment


              • #8
                Originally posted by Rusty
                Er staat hier helemaal gene knop revieuws ,waar zou ik die moeten vinden ?Zeg niet in de linkerkolom die heb ik namelijk niet.
                Groeten Rusty
                Om eerlijk te zijn, diene knop vind ik ook niet, en in het verleden heb ik dikwijls tevergeefs naar allerlei knoppen op bd gezocht!! Zeker ivm bd days. Ze zijn soms redelijk onzichtbaar voor mij. Misschien een tip, om een en ander iets overzichtelijker te maken? die vertikale knoppenbalk links is prima, zou je daar geen extra buttons kunnen plaatsen?
                R

                Comment


                • #9
                  Hallo Rusty,

                  Je haalt het forum en de site door elkaar ...
                  Belgium Digital bestaat uit dit forum en een website.
                  Als je vanuit het forum hier bovenaan links op het Belgium Digital" logo klikt, dan zal er een heel nieuwe wereld voor je opengaan vrees ik ...
                  Een wereld van bijna 10.000 digitale foto's ...
                  EN daar zal je zeker al de knoppen vinden, en ook de meubalk links.

                  Veel succes ...
                  Jaja

                  Originally posted by Rusty
                  Er staat hier helemaal gene knop revieuws ,waar zou ik die moeten vinden ?Zeg niet in de linkerkolom die heb ik namelijk niet.
                  Groeten Rusty
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #10
                    Hallo Rudy,

                    Een klein beetje meer naar beneden scrollen en je ziet minstens 12 knoppen in het midden ...

                    Jaja

                    Originally posted by Rudy
                    Originally posted by Rusty
                    Er staat hier helemaal gene knop revieuws ,waar zou ik die moeten vinden ?Zeg niet in de linkerkolom die heb ik namelijk niet.
                    Groeten Rusty
                    Om eerlijk te zijn, diene knop vind ik ook niet, en in het verleden heb ik dikwijls tevergeefs naar allerlei knoppen op bd gezocht!! Zeker ivm bd days. Ze zijn soms redelijk onzichtbaar voor mij. Misschien een tip, om een en ander iets overzichtelijker te maken? die vertikale knoppenbalk links is prima, zou je daar geen extra buttons kunnen plaatsen?
                    R
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #11
                      Bedankt voor de uitleg JaJa ik wist niet eens van het bestaan van die site af.Ik heb de url van het forum een keertje toegestuurd gekregen en heb me daar verder geen vragen bij gesteld.
                      Door het antwoord van otto was ik in de overtuiging dat ik op het forum ergens die knop moest vinden.Ik heb intussen eens vluchtig de revieuw overlezen en het steekt goed in elkaar.
                      Ga het wel nog eens grondig overlezen ,ik wil namelijk precies weten of mijn 4500 onderdoet tegenover de 5000 en de 5700.
                      Groeten Rusty
                      Ik haat vriendjespolitiek

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Rusty
                        Bedankt voor de uitleg JaJa ik wist niet eens van het bestaan van die site af.Ik heb de url van het forum een keertje toegestuurd gekregen en heb me daar verder geen vragen bij gesteld.
                        Door het antwoord van otto was ik in de overtuiging dat ik op het forum ergens die knop moest vinden.Ik heb intussen eens vluchtig de revieuw overlezen en het steekt goed in elkaar.
                        Ga het wel nog eens grondig overlezen ,ik wil namelijk precies weten of mijn 4500 onderdoet tegenover de 5000 en de 5700.
                        Groeten Rusty
                        Het gaat hier niet over onderdoen hé Rusty, de 2 grote verschillen? mpixels, e, de bouwvorm, alhoewel die laatste wel de doorslag zal geven!!
                        Rudy

                        Comment


                        • #13
                          Hallo Rusty,

                          "Die site" ...
                          Daar is wel alles mee begonnen hé ...
                          Het forum is er later pas bijgekomen en nu zijn ze samen Belgium Digital.

                          Jaja

                          Originally posted by Rusty
                          Bedankt voor de uitleg JaJa ik wist niet eens van het bestaan van die site af.Ik heb de url van het forum een keertje toegestuurd gekregen en heb me daar verder geen vragen bij gesteld.
                          Door het antwoord van otto was ik in de overtuiging dat ik op het forum ergens die knop moest vinden.Ik heb intussen eens vluchtig de revieuw overlezen en het steekt goed in elkaar.
                          Ga het wel nog eens grondig overlezen ,ik wil namelijk precies weten of mijn 4500 onderdoet tegenover de 5000 en de 5700.
                          Groeten Rusty
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • #14


                            Leuk en origineel, jaja...

                            M.
                            Can't go to sleep, clowns are going to kill me !
                            Olympus E-PL2 + 14-150.

                            Comment


                            • #15
                              Uit het verslag:
                              ***********
                              Hee, jouw schermpje geeft licht!
                              - Yep, als je op dit knopje drukt wordt het bovenste lcd-schermpje verlicht.
                              - Da's zelfs knapper dan mijn Canon D30!
                              ************

                              Goh, mijn camera (CP5000) ligt inmiddels in het ziekenhuis ter beoordeling van zijn ziekte dusik kan niks testen en nu vraag ik mij af WELKE camera dat verlichtte schermpje heeft, of hoe ik dit uit moet leggen!
                              Over welke camera gaat het, over welk 'bovenste' lcd-schermpje???
                              Of hadden jullie toevallig wat veel cognac in de het choco???? Overigens een heerlijk verslag over de familie Cool Nikon!
                              Dag dag
                              Vonne
                              The only real failure is to give up trying!

                              http://www.yvonnew.com
                              http://www.vonne.web-log.nl
                              and HFC forever!

                              Comment

                              Working...
                              X