Wie heeft er ervaring met deze CDwriter voor memory-kaartjes of waar kan ik testrapporten lezen ?
Hallo,
Ik heb het toestel vorig jaar in oktober gekocht in Nederland.
Het doet zijn werk perfect als externe CD-lezer en schrijver. Ik heb het nog maar enkele keren gebruikt rechtstreeks met een kaartje. Ik gebruikte een CD-RW, die ik in twee sessies met het toestel heb beschreven. Die sessies kon ik nadien terugvinden in de mappen 01 en 02, dus de logica zelve. De gehele kaartinhoud werd in feite gekopieerd naar de cd, zodat je ook enkele van die bestanden krijgt die je camera er automatisch opzet.
Qua snelheid kan ik moeilijk oordelen of het snel dan wel traag is, de specificaties zeggen dat schrijven op CD-RW aan 10x gaat, maar mijn cd'tjes waren maar compatibel met 4x, zodus. Het duurde denk ik een 5tal minuten voor een 100 mb, maar dat zal wel verschillen als je er 10x compatibele bijhaalt.
Qua accesoires perfect: laders voor stopcontact en auto, batterij die ongeveer een uur autonoom branden toelaat en een degelijk hoesje waar je het toestel ook enkele lege cd's in kwijt kunt.
Groeten,
Rigel
Hallo Jan,
Ik heb vorig jaar september de CP100 gekocht. Hij is mee geweest op reis (Mexico en Guatemala) en heeft zeer goede diensten bewezen. Elke avond maakte ik mijn kaart leeg zodat ik de volgende dag met een volledige kaart kon starten. Het enige waar ik moest op letten was dat ik niet meer wegschreef dan dat er plaats was op de CD. De CP200 zou nu gewoon een nieuwe CD vragen.
Ik ben in ieder geval een tevreden gebruiker.
Groetjes
Ivo
Web : http://users.pandora.be/ivo.cuppens/
Ik heb die ook gehad, maar ik heb em weg gedaan omdat ik indertijd ben overgestapt op kaartjes van 1GB. dan kan je met deze schrijver niet zo veel aanvangen.
Maar voor de rest is ie voortreffelijk.
[/quote]
Inderdaad Tom heb die van jou gekocht, en ben er zeer tevreden over, intussen is er al weer een nieuw type op de markt , je ziet dat in de digitale wereld nu alles zo snel evolueerd zodat het bijna niet meer te volgen is
Erik.D
www.fotobord.be
www.fotosurf.nl