Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

al iemand ervaring met de D80?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • al iemand ervaring met de D80?

    Heeft er al iemand de D80 aangeschaft? Wat zijn de eerste ervaringen? Kan er al iemand wat foto's laten zien?

    alvast de mini-review op DPZ van een gebruiker.

    Omdat ik op het punt sta er een te bestellen ben ik erg nieuwsgierig naar wat meningen.
    op flickr

  • #2
    Re: al iemand ervaring met de D80?

    niemand? allemaal op pad met het nieuwe toestel waarschijnlijk! gelijk hebben jullie! ik zou hier ook niet meer in de topics rondsnuisteren na aankoop van een nieuw toestel!

    Wat zijn de meningen van de nikon-gebruikers hier? Ik twijfel nog.. ga je voor de D70 of de D80? Alle input is welkom!

    cheers!
    op flickr

    Comment


    • #3
      Re: al iemand ervaring met de D80?

      Heeft er al iemand de D80 aangeschaft? Wat zijn de eerste ervaringen? Kan er al iemand wat foto's laten zien?
      Niet de camera maar de fotograaf 'maakt' de foto's. Mijn broer kan het nog niet met een Hasselblad dus het laten zien van foto's zegt mij weinig.
      http://www.fotohans.eu

      Comment


      • #4
        Re: al iemand ervaring met de D80?

        Oorspronkelijk geplaatst door Hansel Bekijk bericht
        Niet de camera maar de fotograaf 'maakt' de foto's. Mijn broer kan het nog niet met een Hasselblad dus het laten zien van foto's zegt mij weinig.
        ok! echt grappig!
        toch liever wat opbouwende kritiek. liefst over de camera specificaties en niet over die van de fotograaf.
        tnx!
        op flickr

        Comment


        • #5
          Re: al iemand ervaring met de D80?

          Ik kan jou jammer genoeg niet helpen, ik heb de draad doorgeknipt en ben voor de Canon gegaan

          Nog veel plezier in je zoektocht
          Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

          Comment


          • #6
            Re: al iemand ervaring met de D80?



            ziet er goed uit....,zeker als je capture er bijkoopt....

            Comment


            • #7
              Re: al iemand ervaring met de D80?

              Aan de afbeelding te zien zit er net zo'n rampzalige programmawiel op als bij de D70. Niet te blokkeren dus.

              Comment


              • #8
                Re: al iemand ervaring met de D80?

                Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                Aan de afbeelding te zien zit er net zo'n rampzalige programmawiel op als bij de D70. Niet te blokkeren dus.
                Dat vond ik ook de grootste misser op de D70 en het gekke is dat de F80 wel een blokkering had.
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                Comment


                • #9
                  Re: al iemand ervaring met de D80?

                  Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                  Ik kan jou jammer genoeg niet helpen, ik heb de draad doorgeknipt en ben voor de Canon gegaan

                  Nog veel plezier in je zoektocht
                  Vraag me af waarom de overstap naar Canon. Wil je je belangrijkste overwegingen met ons delen?
                  NaturalMystic
                  Nikon D70 | Nikkor 18-70 DX f3.5-5.6 | Tamron 90 f2.8 DI Macro | Sigma 50-500 f4-6.3 APO HSM| SB-600 | Manfrotto 055PROB | Manfrotto 322RC2

                  Comment


                  • #10
                    Re: al iemand ervaring met de D80?

                    Vermits hier op de vraag niet echt een antwoord te vinden is, verwijs ik iedereen door naar onderstaande discussie.

                    http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=128315

                    hesy.be
                    BD0319BE

                    Comment

                    Working...
                    X