Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Akkoord met winnaars DIMA 2003? oa HP 620?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Akkoord met winnaars DIMA 2003? oa HP 620?

    Graag had ik jullie mening over de HP Photosmart 620 en Sony DSC-P52 als winnaars op de DIMA-awards.(in de lagere prijs categoriën)

    Als jullie mij de zegen geven ga ik één van beiden kopen.

    De HP 620 is te koop voor 249 Euro in Duitsland. Of zal ik toch gaan voor de Canon Powershot A60 (289 Euro - en splinternieuw)

    Thanks in advance (bijna jarige Phaedrus)

  • #2
    ik zou gaan voor de canon ik heb zelf de a40 en ben daar heel tevreden over en ik veronderstel dat de a60 nog beter zal zijn.
    site[/URL]

    Comment


    • #3
      Originally posted by phaedrus2000
      Als jullie mij de zegen geven ga ik één van beiden kopen.
      Dus als ik hier domweg (en anoniem uiteraard) zonder kennis van zaken kom zeggen dat je mijn zegen hebt, ga je die kopen ? Heb je dan zelf geen mening ?
      Ik sta er soms van verbaasd hoe sommigen aan anderen vragen of ze dit of dat moeten kopen. Ieders eisen en wensen liggen anders en het is juist dát wat je moet uitzoeken om de juiste beslissing te nemen.

      Henk

      Comment


      • #4
        Persoonlijk zou ik niet teveel waarde aan dit soort award hechten. Uiteindelijk ben jij het die de foto's moet maken. Je moet dan ook zelf op een rij gaan zetten wat jij belangrijk vind, en vervolgens gaan kijken welke camera's er aan jouw keuze voldoen. Specifieke vragen kun je uiteraard aan anderen stellen. Maar probeer niet om anderen te laten besluiten.

        Suc6!!

        Comment

        Working...
        X