Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Agfa digitale camera: interessant?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Agfa digitale camera: interessant?

    Als ik wil kan ik een Agfa digitale camera kopen en wel aan volgende
    prijzen:

    ePhoto CL18: 3727 BEF
    ePhoto CL20: 5324 BEF
    ePhoto CL34: 10740 BEF

    Interessant ?


  • #2
    Ik zou het je alleszins niet aanraden, het hangt er vanaf voor wat je die camera zou willen gebruiken maar ik vermoed dat je na nog geen jaar toch wel iets beter wil hebben en de camera als speelgoed voor de kinderen zal geven...

    Ik zou er toch iets meer voor uitgeven, kijk misschien eens naar de Pentax EL-2000 (zelfde als HP C912, 460 euro oftwel 18400 fr. bij www.topvision.lu in Luxemburg) of de Pentax EL-200 (zelfde als HP C618 en ook voor 460 euro).

    Ik zie dat de CF kaartjes daar tegenwoordig voor maar 76 euro staan, das 3040 fr. voor 128 MB!! Amaai die prijzen zijn weeral serieus gezakt...

    Wim


    Als ik wil kan ik een Agfa digitale camera kopen en wel aan volgende
    prijzen:

    ePhoto CL18: 3727 BEF
    ePhoto CL20: 5324 BEF
    ePhoto CL34: 10740 BEF

    Interessant ?


    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

    Comment


    • #3
      hey

      Ik kan zeker Wim bijtreden ! Agfa is wel voor de beginneling en dan nog.....
      Zelfs de bijgeleverde software is ook niet
      zo goed. Ik heb het toestelletje CL20 een paar weken getest en....neen dank u.
      Mijn vroeger toestel was een DC215 van Kodak en dat is heel wat beter, voor weinig geld meer....alleen het downloaden van de foto's is nog niet via USB....maar voor de rest een aanrader.
      Zeker weten !

      groetjes
      Bert

      Comment

      Working...
      X